שתף קטע נבחר

צילום: AP, רויטרס

קופה אמריקה: קולומביה עלתה לרבע הגמר

צמד של רדאמל פלקאו (14 ו-29) העניק לנבחרת של הרנן דאריו גומס 0:2 על בוליביה ואת המקום הראשון בבית 1. קרלוס אריאס וחבריו איכזבו

נבחרת ארגנטינה כבר לא תוכל לסיים במקום הראשון בבית 1 בקופה אמריקה - קולומביה עשתה זאת. שחקניו של הרנן דאריו גומס ניצחו הערב (א') 0:2 את בוליביה בסנטה פה והבטיחו את הבכורה. ארגנטינה תנסה להבטיח את עלייתה כאשר תשחק מחר (ב') מול קוסטה ריקה.

 

  • הצטרפו לעמוד של ynet ספורט בפייסבוק
  • הצטרפו לפייסבוק של ynet וקבלו עדכונים חמים וסרטונים בלעדיים

     

    הקולומביאנים, אשר השלימו צבירת שבע נקודות משלושה משחקים מבלי לספוג שער, מציגים עד כה כדורגל משכנע וניצלו לחלוטין את היתרון הברור שלהם בשדה.


    גווארין רודף אחרי גרסיה הבוליביאני (צילום: רויטרס)

     

    מנגד, חבריו של קרלוס אריאס, שוער מכבי נתניה בעונה שעברה, הציגו משחק נרפה ולא היו מסוגלים להציע כמעט שום דבר בחלק ההתקפי. למזלם, יכולת טובה של רונאלד ראלדס מנעה מהם ספיגות נוספות.

     

    שני שערים של רדאמל פלקאו מפורטו (14 ו-29) הכריעו למעשה את הסיפור כבר במחצית הראשונה. קולומביה הניעה את הכדור עם פרדי גוארין, אבל אגיאר ודיירו מורנו, ותקפה בעזרת שני המגינים, חואן זוניגה ופאבלו ארמרו.


    פלקאו חוגג, ראלדס ואריאס על הפנים (צילום: AFP)

     

    בדקה ה-14 שלח דיירו מורנו כדור עומק מצויין שחתך את ההגנה של בוליביה, פלקאו לא החמיץ את ההזדמנות והכניע מקרוב את אריאס. בדקה ה-29 הוכשל ארמרו ברחבה ופלקאו דייק מהנקודה הלבנה.

     

    ארמרו, שחקנה של אודינזה ההולך ומבסס את מעמדו כאחד המגינים השמאלים הטובים בעולם, הגביה מצויין (35) לראשו של אדריאן ראמוס, אשר נגח מקרוב החוצה והחטיא הזדמנות להבקיע את השלישי.


    נשיא בוליביה, איבו מוראלס, ביציעים בארגנטינה (צילום: AFP)

     

    פלקאו החמיץ שלוש הזדמנויות נוספות במחצית השניה וכך גם הוגו רודאייגה, חלוצה של וויגאן האנגלית אשר שולב כמחליף והגיע לשלושה מצבים נוחים.

     

    קולומביה תשחק ברבע הגמר ב-16 ביולי מול אחת הנבחרות אשר יסיימו במקום השלישי. בוליביה, אשר סיימה בתיקו 1:1 במשחק הפתיחה מול ארגנטינה והיתה מועמדת להפוך להפתעה של הטורניר, סיימה אחרונה בבית עם נקודה אחת והודחה.

    רונאלד ראלדס, בלם בוליביה וכדורגלן מכבי תל אביב לשעבר, סיכם את ההופעה של נבחרתו בטורניר: "אחרי המשחק נגד ארגנטינה לא היינו מספיק רגועים ולא ניצלנו מצבים אליהם הגענו מול קוסטה ריקה. באותו משחק השארנו להם יותר מדי מרווחים ואחרי שנקלענו לפיגור ניסינו להשוות באופן נואש. נגד קולומביה היה קשה ושוב הפסדנו".
  •  

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים