שתף קטע נבחר

אוהדי בית"ר: לא נעביר שקל אם קורנפיין במועדון

נציגי ארגוני האוהדים איחדו כוחות למען הצלת המועדון, אבל הבהירו: נפקיד כסף בחשבון, רק אם ימונה נאמן במקומו של היו"ר

הפארסה נמשכת: לאחר שבית"ר ירושלים הודיעה הערב (א') כי היא מברכת על יוזמת האוהדים להימנעות מגילויי גזענות ואלימות ביציעים, כמו גם על עזרה בגיוס כספים ורכישת מנויים, החליטו האוהדים לתקן את דברי המועדון.

 

  • הצטרפו לעמוד של ynet ספורט בפייסבוק
  • הצטרפו לפייסבוק של ynet וקבלו עדכונים חמים וסרטונים בלעדיים

     

    נציגי האוהדים, שנפגשו הערב כדי לגייס כוחות, ציינו כי דבריהם לא הובנו כהלכה. "לא יעבור שקל אחד לקופת המועדון כל עוד איציק קורנפיין עובד בו. אף אחד לא מעוניין לשתף פעולה עם המועדון כל עוד קורנפיין שם. חבל לנו שהם לא קראו לעומק את דברינו".


    קורנפיין. ביקורת מצד האוהדים (צילום: עוז מועלם)

     

    הדברים, כאמור, נאמרו לאחר שבית"ר כבר הודיעה כי תסכים לכך שהיו"ר איציק קורנפיין לא יופקד על הכספים שאספו האוהדים ואף הודיעה כי מבחינתה נציג של האוהדים יהיה יוכל להיות הנאמן על חשבון הבנק שייפתח בשמם.

     

    "אנו מברכים על יוזמת האוהדים הקוראת להימנע מקריאות גזעניות ופועלת לגיוס תרומות למען המועדון. כל הכספים שיתקבלו יוכלו לעבור מיידית לחשבון נאמנות של האוהדים ומשם הם יופנו לפעילות המועדון. אנו מברכים על כל יוזמה המגיעה מכיוון האוהדים", אמרו מוקדם יותר הערב בבית"ר.

     

    כך, כאילו לא קרה מספיק סביב המועדון שנמצא על סף קריסה, הפכה התכנית של האוהדים מדבר משמח לפארסה, בה השבר בין חלקם ליו"ר איציק קורנפיין הגיע לשיאים חדשים.
  •  

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    אוהדי בית"ר ירושלים
    צילום: דודי ועקנין
    מומלצים