$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רועי חגאי מועמד מוביל לאמן את בני השרון

חגאי, שהיה עוזרו של אפי בירנבוים במכבי ראשל"צ ובבני השרון, עשוי להתמנות לראשונה בקריירה לתפקיד הראשי במידה שדן שמיר אכן יעזוב להפועל חולון

רועי גלדסטון  10.07.11 - 20:40
רועי חגאי עם אפי בירנבוים (אתר המנהלת)
רועי חגאי עם אפי בירנבוים (אתר המנהלת)

בבני השרון עוברים במהלך הקיץ הנוכחי לא מעט שינויים. השינוי המרכזי היה כמובן הניתוק מעיריית רעננה והמעבר מבני השרון לבני השרון-הרצליה. שינוי נוסף הוא בעמדת המאמן. אחרי שנתיים בקבוצה צפוי דן שמיר לעזוב את המועדון ולעבור לחולון תחת המנהל המקצועי החדש פיני גרשון. המועמד המוביל לרשת אותו הוא רועי חגאי.

שם נוסף שהוזכר כמועמד הוא אורן אהרוני, ששימש בעונה האחרונה כעוזרו של שמיר בבני השרון. אהרוני ירד מהפרק מהר מאוד מכיוון שהוא צפוי להיות המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי תל אביב.

חגאי נחשב בשנים האחרונות ליד ימינו של אפי בירנבוים ושימש כעוזרו במשך שנתיים בבני השרון ולאחר מכן חצי עונה נוספת במכבי תל אביב, אותה עזבו ביחד. השניים המשיכו לשתף פעולה במשך שתי עונות נוספות במכבי ראשון לציון.

אחרי העונה הנוכחית, בה הגיעה ראשל"צ עד לפיינל פור (הפסידה למכבי ת"א בחצי הגמר) החליט חגאי שהגיע זמנו להפוך למאמן ראשי. חגאי, שהוביל בעבר את קבוצת הנוער של הפועל ת"א לזכייה בגביע המדינה, עשוי לשמש לראשונה בקריירה שלו כמאמן ראשי בליגת העל.

כזכור, בשבוע שעבר הודיע הבעלים לני רקנאטי כי הקבוצה מתנתקת מרעננה לאחר שהעייריה החליטה לקצץ בתמיכה. רקנאטי הצהיר כי יתמוך בקבוצה בשיתוף פעולה עם עיריית הרצליה בלבד ובכך למעשה הסתיים האיחוד של בני השרון.