שתף קטע נבחר

ג'נינג קרוב לירושלים? "ישחק בליגה האיטלקית"

על פי דיווחים בארץ המגף, הגארד האמריקני, שכבר היה על סף סיכום בבירה, קרוב דווקא לקסאלי מונפרטו. הצעה משופרת הוגשה לנעימי, אוחיון ממתין להתפתחויות

לאחר שנראה היה כי הפועל ירושלים נמצאת בדרך הבטוחה להחתים זר ראשון העונה, העניינים מסתבכים. דיווחים בעיתוני הספורט המובילים באיטליה מספרים כי הגארד מאט ג'נינג (23, 1.93), שהיה על סף סיכום בבירה, קרוב לסגור את תנאיו דווקא אצל העולה החדשה לליגה הבכירה קסאלי מונפרטו.

 

 

גורמים בבירה מציינים כי הן באיטליה והן בארץ שום דבר עדיין לא באמת סגור, אבל נכון לעכשיו נראה שבניגוד לרוב הקבוצות בליגה המקומית, כמו גם אלו שבאירופה, אוהדי הפועל ימשיכו להמתין עד שההנהלה תצרף זר חדש. את מצבת הזרים מאייש כרגע רק בראיין רנדל.


יוגב אוחיון. ממתין להתפתחויות, גם אצל מכבי ת"א (צילום: נועם מושוקביץ)

 

בסביבות הקו האחורי הישראלי, נראה שדווקא העניינים מתחילים לזוז קצת. הקבוצה הגישה בימים האחרונים הצעה חדשה ומשופרת לשחקן הוותיק יובל נעימי , ונראה שהוא בדרך להאריך את חוזהו.

 

מי שקיבל גם כן הצעה, אך עדיין לא יצר קשר בחזרה הוא יוגב אוחיון, הממתין להתפתחויות, גם במכבי תל אביב וגם באירופה. מכבי תל אביב מנסה להסדיר את חוזהו של יותם הלפרין בצורה המהירה ביותר, אך בתוכנית המגירה שלה, במידה והשידוך לא ייצא לפועל, נמצא הגארד הירושלמי

 

האחרון כבר קיבל פניה ול-ynet נודע כי הוא צפוי להשיב עליה בחיוב. כאמור, כרגע ההתרחשויות הן תיאורטיות בלבד. מי שצפוי להחליף את אוחיון במקרה זה, הוא גארד סגנית האלופה, גוני יזרעאלי שכבר קיבל הצעה רשמית מהפועל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים