$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מאט ג'נינג, שמועמד לירושלים, בדרך לקסאלי

דיווחים באיטליה: הגארד האמריקני עשוי להצטרף לעולה החדשה. בי-ם מקווים שייענה לחוזה שקיבל ויגיע למלחה

אסף אפל  10.07.11 - 19:25
מתלבט לאן להגיע. מאט ג'נינג (gettyimages)
מתלבט לאן להגיע. מאט ג'נינג (gettyimages)

על פי דיווחים באיטליה, מאט ג'נינג שנמצא במשא ומתן עם הפועל ירושלים קרוב דווקא לחתום בקבוצת קסאלי, העולה החדשה לליגה הראשונה באיטליה. הגארד האמריקני, שקיבל כבר הצעה לחתום על חוזה לשלוש שנים בבירה, עשוי להגיע בסופו של דבר לליגה האיטלקית.

בירושלים, שעדיין לא החתימו שחקן זר העונה, מודעים לעובדה שג'נינג מנהל מו"מ עם קבוצות נוספות. יחד עם זאת, בבירה מקווים שבסופו של דבר הוא יעדיף להגיע לישראל וישיב בחיוב להצעה ממלחה.

עד עכשיו הקבוצה של קטש החתימה רק את אלישי כדיר ששוחרר ממכבי תל אביב ואת אורי קוקיה, שחתם על חוזה חדש. דיון דאוול, וויל סולומון וג'ייסון ריץ' כבר שוחררו. האחרון הצטרף לאוסטנד הבלגית. דאוול עבר לעולה החדשה מהבקעה.

קסאלי עלתה בסוף העונה שעברה לליגה הראשונה אחרי שסיימה במקום הראשון עם מאזן של 21 ניצחונות לעומת 9 הפסדים. המאמן הוא האיטלקי מרקו קרספי. קסאלי כבר החתימה את הפורוורד האמריקני ג'ו טרפאני ששיחק במכללת בוסטון.