שתף קטע נבחר

דיווח: וויל ביינום רוצה לחזור למכבי תל אביב

הגארד שכיכב בצהוב לפני שלוש שנים מחפש לעצמו קבוצה לימי השביתה. גורם המקורב לביינום: "הוא ישמח לבוא למכבי, אך לקבוצה יהיה קשה להיפרד ממנו כשהשביתה תסתיים"

אוהדי מכבי תל אביב חצויים בדעתם בנוגע לימיו של וויל ביינום במכבי תל אביב. דבר אחד בטוח - רגע אחד דל לא היה איתו. כעת, כשהשביתה ב-NBA פרצה ולא ברור האם הליגה תיפתח בזמן ואם עונת 2011/12 כלל תתקיים, הגארד האמריקני מחפש לעצמו קבוצה לעונה הקרובה.

 

 

ביינום אמנם חתום לעוד שנתיים בדטרויט, וצפוי להרוויח בפיסטונס 3.5 מיליון דולר בכל אחת משתי העונות הקרובות, אך השביתה כאמור טורפת את כל הקלפים וכעת יהיה מעניין לראות האם הגארד האתלט (28, 1.83 מ') ימצא לעצמו קבוצה באירופה.


וויל ביינום, מרחף ביד אליהו. שוב? (צילום: AP)

 

מספר דיווחים שפורסמו היום (א') בכלי התקשורת באירופה, מספרים כי ביינום עצמו היה מאוד שמח להגיע לתל אביב, שם הוא יתאחד ג'רמי פארגו, חברו משיקגו. חיבור בין השניים יכול לייצר לצהובים קו אחורי דינמי מאין כמוהו. "ביינום ישמח לבוא למכבי", צוטט גורם המקורב לשחקן, "אך למכבי יהיה קשה להיפרד ממנו במידה שהשביתה תסתיים".

 

במכבי אמנם מחפשים עוד גארד אחד על מנת להשלים את הסגל הסופי לעונת 2011/12, אך לא נראה כי הצהובים יבחרו בשחקן שינטוש את הספינה ברגע שהשביתה תסתיים. בשנתיים בהן שיחק במכבי העמיד ביינום ממוצעי יורוליג של 10.8 נקודות ו-2.8 אסיסטים לערב, והגיע עם הצהובים עד לגמר היורוליג ב-2008, שם הם נכנעו לאטורה מסינה וצסק"א מוסקבה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
וויל ביינום
צילום: אלי אלגרט
מומלצים