שתף קטע נבחר

אליפות אירופה: קליגר וסלע עלו למקום השני

שייט: הצמד הישראלי סיים את שני השיוטים במקומות הראשון והשלישי, ולאחר שכלול הנק' מצא עצמו מרחק נקודה מהפסגה

דוהרים קדימה. צמד שייטי מפרשיות 470, גידי קליגר וערן סלע, סיימו היום (א') את היום השני באליפות אירופה הפתוחה הנערכת בהלסינקי במקום השני, זאת לאחר שתפסו את המקומות הראשון והשלישי בשני השיוטים.

 

 

זוכי מדליית הכסף מהשנה שעברה פתחו את היום בשיוט השלישי בסך הכול בתחרות, בו הקדימו את כולם וסיימו במקום הראשון. בשיוט השני להיום והרביעי בסה"כ הגיעו למקום השלישי, כשרק צמד אוסטרי-אמריקני הקדים אותם ב-38 שניות בלבד. לאחר שכלול תוצאות 38 הצמדים שבתחרות, מדורג הצמד הישראלי מרחק נקודה בודדת מאיגור מרניץ' וסימה פנטלה הקרואטים.


קליגר וסלע. עוד מדליות? (צילום: איגוד האתלטיקה)

 

קליגר וסלע סיפרו על יומה הראשון של האליפות: "שני השיוטים הראשונים של התחרות החלו מאוחר. בבוקר לא היתה רוח וחיכינו עד ל-16:00 כדי לצאת

לים, אבל מזל שהשמש שוקעת כאן מאוחר". 

 

"התנאים היו טובים, הרוח יציבה בעוצמה של 9-12 קשר", המשיכו השניים, "בשיוט הראשון פתחנו טוב וסיימו במקום השישי. בשיוט השני הזינוק שלנו היה בינוני, אבל ניצלנו מצב נדיר, באמצע המלאה היה שרטון שאפשר היה לעבור משני הצדדים. יריב שהיה לפנינו כנראה פחד להתקרב אליו יותר מדי, ואנחנו לקחנו סיכון, עברנו קרוב לשרטון ועברנו אותו. סיימנו במקום הרביעי ומקווים להצליח ככה גם בהמשך".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גידי קליגר וערן סלע
צילום: מתוך האלבום המשפחתי
מומלצים