$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ניסני להט על המסלול: 14 עקיפות ב-25 דקות

הנהג הישראלי הצעיר זינק מהמקום ה-23 וסיים תשיעי במירוץ הסיום בנורבורגרינג. שמיני בדירוג הנהגים הכללי

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  10.07.11 - 14:26
ניסני, הישג יוצא דופן

רוי ניסני, הנהג הישראלי הצעיר של קבוצת "מוקה מוטור ספורט", עשה הבוקר (ראשון) הישג יוצא דופן על המסלול בנורבורגרינג שבגרמניה כאשר בתוך 25 דקות עקף לא פחות מ-14 נהגים במירוץ השלישי במסגרת סדרת מירוצי "ADAC פורמולה מאסטר".

ניסני סיים בשבת במקום השלישי במירוץ הראשון, אך במירוץ השני סבל מתקלה במנוע שאילצה אותו לרדת אל רחבת הטיפולים ובהמשך לסיים במקום ה-23 מבין 25 הנהגים. על פי השיטה, המקום בו אתה מסיים את המירוץ הוא זה שממנו אתה מתחיל את המירוץ הבא וכך היה.

ניסני התחיל את הבוקר במקום ה-23 וכבר בזינוק עבר למקום ה-20. בשתי ההקפות הראשונות הצליח לטפס אל המקום ה-18. משך המירוץ הוא 25 דקות בלבד ובמהלכו עבר ניסני 17 הקפות של המסלול, שאורכו כחמישה ק"מ. כמעט בכל הקפה הישראלי עקף רכב וסיים במקום התשיעי במירוץ, שמעניק לו שתי נקודות דירוג יקרות.

ניסני מדורג שמיני מתוך 25 נהגים בדירוג הכללי עם 57 נקודות והוא זכה לאזכור במהדורות החדשות של הרדיו בגרמניה, מאחר שלעקוף 14 רכבים ב-25 דקות זה בהחלט הישג לא רגיל במירוצי הפורמולה.