$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלירן גואטה חתם לעונה נוספת בנתניה

יומיים אחרי החתמת בראיין אוסברי מהפועל תל אביב, הקפטן האריך את חוזהו: "בית לא עוזבים בשום מחיר"

רועי גלדסטון  10.07.11 - 14:14
גואטה, נשאר בנתניה (אתר המנהלת)
גואטה, נשאר בנתניה (אתר המנהלת)

עונת המלפפונים עדיין בעיצומה, אך מלאכת השלמת הסגל בברק נתניה נמשכת על ידי הבעלים צביקה ליבר והמאמן דני פרנקו בקצב מואץ. יומיים בלבד לאחר החתמת הזר המצטיין של הפועל תל אביב, בראיין אוסברי, חתם הקפטן הוותיק אלירן גואטה לעונה נוספת במועדון.

גואטה, הלב והסמל של המועדון מעיר היהלומים בשנים האחרונות, גדל וצמח במחלקה הצעירה של נתניה ושיחק בקבוצת הבוגרים לאורך כל הקריירה המקצוענית שלו. החתמתו של השחקן הינה המשך מדיניות הבעלים לבסס סגל על בסיס שחקני בית מקומיים בעלי צביון נתנייתי שמחובר לעיר ולקהל האוהדים.

"אני שמח להמשיך לעונה נוספת בברק נתניה", אמר גואטה. "חתמתי במועדון בו גדלתי וצמחתי ונתן לי את הבמה בליגת העל. זה מועדון שמהווה בית חם ואוהב עבורי ובית לא עוזבים בשום מחיר. אני מחכה בקוצר רוח לתחילת האימונים".

הבעלים צביקה ליבר הוסיף: "תרומתו של אלירן למועדון הכדורסל מתבטאת לא רק בדקות משחק על הפרקט, אלא גם בערך הסגולי והחברתי הרב שלו לקבוצה, לאווירה החיובית בחדר ההלבשה והחיבור החזק שלו עם העיר והאוהדים".