$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ברוכיאן ובן שושן הביעו נכונות לקצץ בשכר

שניים מהשחקנים הבכירים, ששכרם מוערך בכ-250,000 דולרים בעונה, שוחחו עם היו"ר והציעו עזרה על רקע אי הוודאות הכלכלית. במועדון אמרו: "זה התקבל בברכה". בקבוצה עשויים לפנות לבית המשפט ביום רביעי ולבקש הקפאת הליכים

זיו אברג'יל  10.07.11 - 13:52
מוכנים לקיצוץ. ברוכיאן ובן שושן (עידו סקעת)
מוכנים לקיצוץ. ברוכיאן ובן שושן (עידו סקעת)

האם גם בית"ר ירושלים בדרך לפירוק? על פי מה המסתמן, ביום רביעי בבוקר יגיעו נציגי בית"ר ירושלים לבית המשפט עם בקשה להקפאת הליכים, השלב האחרון לפני פירוק. אין זה אומר שהמהלך יאושר, מאחר שהגרעון לא כל כך גדול (4 מיליון שקלים) ובית המשפט יכול לאלץ את המועדון למכור נכסים. גורמים בירושלים מעריכים את הסיכויים ב-50:50.

במקרה שבית המשפט יאשר את המהלך, כל החוזים והעסקאות יוקפאו וכך תוכל הקבוצה לפתוח את העונה. מנגד, בית המשפט יכול לסרב לבקשה של בית"ר ולאלץ אותה להתחיל למכור נכסים. אם בסופו של דבר תגיע הקבוצה לידי מפרק, הוא יהיה זה שינהל את התשלום לנושים והקבוצה עצמה תחל את העונה הקרובה במינוס 9 נקודות, בדיוק כמו הפועל פתח תקווה.

ביום שישי האחרון אמר קורנפיין כי הוא לא מתכוון לבקש מאבירם ברוכיאן ועמית בן שושן לקצץ בשכרם, זאת בשל העובדה שקיצצו לפני שנתיים, והיום הגיעה תפנית כאשר שני השחקנים אמרו ליו"ר כי הם מוכנים לקצץ על מנת לעזור לקבוצה לפתוח את העונה. "קיבלנו בברכה את ההזדהות של השחקנים. זה נעשה על מנת להציל את בית"ר", אמר דובר המועדון אסף שקד. לשניים נותרה עונה אחת בחוזה מתוך השלוש, כאשר השכר שלהם מוערך בכ-250 אלף דולר לעונה.

בעקבות הגרעונות של 4 מיליון שקלים תקציב המינימום שצריכה בית"ר ירושלים להעמיד לעונה הקרובה הוא 15.5 מיליון שקלים. לקבוצה למעשה אין את הסכומים הללו, זאת בעקבות העובדה שארקדי גאידמק לא מעוניין יותר להשקיע בבירה, ולכן מתכוונים ראשי המועדון לפנות לבית המשפט עם בקשה להקפאת הליכים.

היום (ראשון) היו אמורים עובדי המועדון לקבל את משכורות חודש יוני, כאשר משכורות חודש מאי והפרמיות על 12 נקודות בחודש אפריל טרם שולמו.