$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דל פיירו: כולם צריכים לעמוד ולהריע לקנבארו

באיטליה נפרדים מקפטן הנבחרת האחרון שהניף את גביע העולם. הבלם הפורש: "קייליני הוא היורש שלי"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  10.07.11 - 10:56
דל פיירו וקנבארו בימים אחרים (gettyimages)
דל פיירו וקנבארו בימים אחרים (gettyimages)

"כולם, כל מי שאוהב ספורט, צריכים לעמוד ולהריע לפאביו קנבארו", הצהיר אלסנדרו דל פיירו בעקבות החדשות על פרישתו של קפטן הנבחרת לשעבר. "ה-9 ביולי זה לא סתם עוד תאריך עבור האיטלקים וזה לא מקרה שקנבארו, הקפטן האחרון שלנו שהניף את הגביע לשמי ברלין ב-9 ביולי 2006, בחר ביום הזה כדי להיפרד מהכדורגל".

"היינו כמעט תמיד יחד עם חולצת הנבחרת, אבל גם בפסי הלבן-שחור של יובה. הוא היה הקפטן שלי בנבחרת ואני הייתי הקפטן שלו ביובנטוס, איזה צמד...", המשיך דל פיירו. "תודה פאביו. כולם צריכים להריע לך כמו שעשו לפני חמש שנים".

ומה אמר פאביו קנבארו בן ה-37? "הייתי בחופשה באמריקה עם המשפחה שלי וניסיתי לרוץ, והבנתי שהכאב שיש לי בברך השמאלית לא יעבור", סיפר הבלם הפורש. "זה בכל מקרה כנראה הזמן הנכון עבורי לעצור".

"היום המאושר ביותר בקריירה שלי, אפילו בחיים שלי, היה ללא ספק הניצחון ההוא בברלין (גמר גביע העולם)", הוסיף קנבארו. "זאת הייתה נבחרת פנטסטית עם אנשים גדולים ושחקנים נפלאים. הייתה התרגשות אדירה להניף את הגביע אז".

"הכרתי כל כך הרבה אנשים נפלאים בכדורגל וקשרתי קשרי חברות עם אלסנדרו דל פיירו, צ'ירו פרארה, ג'יגי' בופון וליליאן תוראם", המשיך קנבארו, שכבר הצביע על יורש במרכז ההגנה: "קייליני שחקן גדול ואני ממש לא הראשון שמציין את זה. הוא חזק ועדיין צעיר והוא היורש שלי. אנחנו צריכים להשקיע באקדמיות כדי לעזור לשחקנים צעירים להתפתח".