שתף קטע נבחר

אמארה מעדכן: "כנראה שאשאר בניו יורק"

כוכב הניקס שצייץ בטוויטר כי הוא שוקל לשחק במכבי ת"א, הרגיע את הרוחות בעדכון נוסף: "הנאמנות שלי נותרה לניו יורק"

כוכבה של הניו יורק ניקס אמארה סטודמאייר עורר לא מעט רעש בישראל, כשצייץ ביום שישי האחרון בחשבון הטוויטר שלו: "האם אני צריך ללכת לישראל ולשחק במכבי תל אביב?". לא מעט אוהדי כדורסל צהובים החלו מפנטזים על שיתוף הפעולה שלו עם ג'רמי פארגו, אך חלומות לחוד ומציאות לחוד.

 

 

כ-48 שעות מאוחר יותר, הוסיף סטודמאייר ציוץ לטוויטר, בו הוא הבהיר את המצב: "מספר קבוצות מאירופה החלו להתקשר, אך אני חושב שאשאר כאן בארצות הברית. הנאמנות שלי נותרה למדינת ניו יורק ולניקס".


אמארה סטודמאייר, מטייל ברחובות ירושלים (צילום: יואב שפירו)

 

הסיבה לתקווה מצד סטודמאייר הגיעה כמובן מהעובדה שאת הקיץ שעבר הוא בילה בין היתר גם בישראל, ואף כידרר מעט ביד אליהו לעיניו של יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. במהלך ביקורו התראיין הפורוורד לג'רוזלם פוסט וטען: "ארץ הקודש תמיד היתה גבוה ברשימת המקומות אליהם קציתי להגיע. אני מאוד נרגש להיות פה ולראות את כל האתרים ההיסטוריים, ללמוד עברית ולהבין טוב יותר על המסורת היהודית".

 

סיבה נוספת לאופטימיות היא העובדה כי גל המעברים של כוכבי ה-NBA לאירופה החל לקבל תאוצה. הראשון היה ננאד קרסטיץ' מבוסטון שעבר לצסק"א מוסקבה, אך המהלך המפתיע ביותר הגיע מכיוונו של כוכב ניו ג'רזי נטס דרון וויליאמס, שסיכם בבשיקטאש הטורקית. אך נראה כי אמארה לא יהיה בין אלו שיצרפו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אמארה סטודמאייר בהיכל
באדיבות מכבי ת"א האתר הרישמי
מומלצים