$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גרשון: רוצה להביא את חולון למקום טוב יותר

אחרי שמונה למנהל המקצועי, כפי שפורסם כאן בלעדית, מאמן העבר מביט קדימה: "זה משהו שלא עשיתי קודם, אני מקווה שאעמוד באתגר. כל מי שרוצה מוזמן לעזור בתמיכה למועדון. אני רוצה שמורן רוט יישאר ליותר מעונה אחת"

אסף אפל  10.07.11 - 10:15
בקרוב הם שוב ביחד. גרשון ושמיר (מנהלת הליגה)
בקרוב הם שוב ביחד. גרשון ושמיר (מנהלת הליגה)

כפי שפורסם לראשונה באתר ערוץ הספורט, פיני גרשון מונה למנהל המקצועי של הפועל חולון. ב-48 השעות הקרובות צפויה הקבוצה לערוך מסיבת עיתונאים רשמית, בה יוצג גרשון. מי שאמור לעמוד על הקווים באולם הפחים הוא דן שמיר, כאשר עוד היום צפויה פגישה בין אנשי חולון ליו"ר בני השרון/הרצליה, אלדד אקוניס, שכן למאמן יש חוזה לעונה הקרובה בשרון. שמיר כבר שוחח עם גרשון ונתן את הסכמתו להגיע לחולון, שבודקת אפשרות להשתלב בליגה הבלקנית.

"בשבילי מדובר באתגר", סיפר גרשון לאתר ערוץ הספורט, "ואני מקווה שזה יהיה אתגר שאעמוד בו. זה משהו שלא עשיתי קודם, אבל יש לי ניסיון מהקבוצות שאימנתי עד היום. אין לי את הפרקטיקה לזה, אבל אני מקווה שאצליח להתוות מהניסיון שלי ולהיות פרקטי. באיזה תפקיד אהיה? אני נכנס לצוות הניהולי. אני הולך לעזור להנהלה, בלי תפקיד רשמי, כי באתי לעזור ואני לא מחפש תפקידים. אני לא בן אדם של תארים, אני בן אדם של עבודת צוות. המטרה היא שחולון תצא למקום טוב יותר מזה שהיא נמצאת בו היום".

על התוכניות המקצועיות של חולון אמר גרשון: "אני רוצה שמורן רוט יישאר, ואני מקווה שהוא יישאר ליותר משנה אחת. עד עכשיו לא סגרנו כלום מבחינה מקצועית, וזה אחד הדברים שאני מחויב להתחיל לעבוד בהם, כי עוד מעט כבר לא יישארו מאמנים ושחקנים. מהבחינה הזאת, הייתי חייב לקבל את ההחלטה כמה שיותר מהר, כדי שתהיה לה תועלת ולא רק תוקף".

גרשון גם התייחס למצב הכספי של חולון: "בסוף היום, הקבוצה הזאת שייכת לאוהדים. יש הרבה אנשים טובים בחולון, שעד היום אף אחד מהם לא הפנה לי עורף. עד עכשיו זה היה בגדר הבטחות, עכשיו אני מקווה שזה יהפוך למעשים. להרבה אנשים יש אינטרס ורצון שהמועדון הזה יישאר על המפה של הכדורסל הישראלי, ואני מאוד מקווה שמהיום הרצון הטוב גם יהפוך למעשים".

כל מי שרוצה יכול לקחת חלק בתמיכה למועדון, אם זה על ידי תרומה או על ידי פרסום", הוסיף מאמן מכבי ת"א לשעבר. "אני אשמח מאוד אם כל אחד מהאוהדים שלנו יהיה שותף לבנייה הזאת בצורה כזאת או אחרת, לא רק בכסף, אלא גם בפעילויות למען הקבוצה". על האפשרות שמיקי דורסמן יהיה אחד מהאנשים האלה אמר גרשון: "אני לא פוסל אף אחד. מי שרוצה לעזור, מוזמן".

בימים הקרובים יתחיל גרשון בגיוס כספים לקבוצה הלכה למעשה, כשלפי ההערכה, לחולון יהיה תקציב של 6.5 מיליון שקלים בהתחלה (אחרי כיסוי הגירעון), ובהמשך יגיע ל-7/8 מיליון שקלים. בקבוצה כבר פנו לשלושה שחקנים, מורן רוט, יוני ניר ודן גרונפלד, והציעו להם חוזה לשלוש שנים. שון דניאל ועידו סטולרו צפויים אף הם להישאר עונה נוספת בצהוב.

בינתיים, בקבוצת "נאמני חולון" מאוכזבים מהעובדה שבסופו של דבר הם לא הצליחו להיכנס לניהול המועדון, וחלקם כבר מאיימים להחרים את משחקיה של חולון. למרות זאת, בהנהלה הנוכחית לא פוסלים את האפשרות לפנות לחלק מחברי "נאמני חולון" ולהציע להם לתמוך בקבוצה באופן אישי על בסיס השקעתם.