$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הקוון דודו ביטון תושאל ושוחרר תוך חצי שעה

עוזר השופט אינו חשוד בעצמו בפרשת "הכדור המרכזי", השופט גלעד טל צפוי להגיע גם הוא כחלק מגל החקירות

מוטי פשכצקי וזיו אברג'יל  10.07.11 - 10:02
גם השופטים נכנסים לסבב (המצולם לא קשור לפרשה)

בשבוע האחרון פרשת "הכדור המרכזי" אמנם קצת ירדה מהכותרות בימים האחרונים, אבל חוקרי מפלג ההונאה ויחידה 433 של משטרת ישראל ממשיכים בכל העת במלאכה. הקוון דודו ביטון התייצב הבוקר (ראשון) לתשאול במשרדי מחלק ההונאה ביבנה והפך לראשון בגל חדש של חקירות ותשאולים של שופטים וקוונים.

אחרי תשאול של חצי שעה, לא לפני המתנה של למעלה משלוש שעות, הקוון דודו ביטון שוחרר ללא תנאים מגבילים. ביטון, שאינו חשוד בפרשת הטיים המשחקים ולא נחקר תחת אזהרה, נשאל אם שמע משהו שעשה רושם שאינו כשר בשלושה ממשחקיה של הפועל פתח תקוה, בהן שימש כקוון, בין היתר בהפסד 2:1 להפועל ר"ג ובתיקו 1:1 מול סכנין.

הסיבה לזימונו של ביטון לתשאול במחלק ההונאה היא העבודה כי במשחקים המדוברים הוצב על הקו בצד הסמוך לספסלי הקבוצות ועל כן עשוי היה לשמוע מהספסל דברים שיכולים לסייע לחוקרים. גורם בחקירה: "דודו ביטון הוא רק הראשון מבין שופטים וקוונים שיוזמנו בימים הקרובים. זה השלב הבא שלנו ובזה נתרכז כרגע". ביטון עצמו הסכים רק לומר: "התבקשתי שלא לדבר על הנושא ולכן לא אגיב".

שופט נוסף שצפוי להגיע לחקירה הוא גלעד טל. כזכור, לפני כשבועיים עלה החשד כי אנשי פ"ת שכרו את שירותיו של טל (שפרש מאיגוד השופטים ולא מכהן כשופט פעיל כבר מספר שנים) על מנת שינהל משחק אימון של הקבוצה באילת ומאותו משחק עלה חשד להטיית תוצאות.

טל, שנמצא עדיין בחו"ל, שכר את שירותיו של עורך הדין ששי גז באמצעות אימו ובימים הקרובים אמור להגיע לארץ. מקורביו טוענים כי ניתן להאשימו רק בקבלת כספים מבלי לדווח למס הכנסה ואין לו קשר להטיות משחקים או להימורים בלתי חוקיים. באיגוד השופטים טוענים כי הם לא מופתעים, אולם מדגישים כי השופטים שיגיעו להיחקר יעשו זאת על מנת לטהר את שמם.