שתף קטע נבחר

צילום: AP, רויטרס

פרד, ברזיל: "תחושת הקלה, תיקו פחות כואב"

חלוץ הסלסאו, שכבש את שער השיוויון 2:2 מול פרגוואי, הגיב: "ברור שהתוצאה לא טובה כי ציפינו לנצח, אבל עמדנו להפסיד". מאנו מנזס: "לקחנו סיכונים שעלולים לעלות ביוקר". הפרגוואי רוקה סנטה קרוס: "חבל שנתנו להם שתי נקודות במתנה"

"ברגע שכבשתי את השער עברה בי תחושת הקלה". כך הגיב חלוץ נבחרת ברזיל, פרד, אשר כבש את שער השיוויון 2:2 מול פרגווואי בבית ב' בקופה אמריקה.

 

 

התוצאה מנעה מבוכה בדמות הפסד ברזילאי. הסלסאו טרם הבטיחו את עלייתם לשלב רבע הגמר וינסו לעשות זאת במשחק האחרון מול אקוודור. ונצואלה מדורגת בינתים במקום הראשון, לאחר שניצחה את אקוודור 0:1. העיתון 'זורנל דו ברזיל' כתב בכותרת: "פרד הציל את הנבחרת מהשפלה".


מאנו מנזס וניימאר. "מבקש מהאוהדים סבלנות" (AP) 

 

עבור פרד מדובר ברגע חשוב בקריירה הבינלאומית. הוא שיחק כזכור בעבר בליון הצרפתית, אבל שב למולדתו, זכה עם פלומיננזה באליפות ה'ברזילראו 2010' וזכה למקום בנבחרת על חשבונו של נילמאר מויאריאל.

 

כעת הצדיק פרד את האשראי והגיב: "אני שמח, השער הזה היה חשוב בעקבות נסיבות המשחק. ברור שהתוצאה לא טובה ושציפינו לנצח, אבל עמדנו להפסיד ועם הנקודה שהשגנו הכאב פחת. שחקן שמופיע בנבחרת תמיד צריך לתת את הכל ואני מקווה לעזור במשחקים הבאים. עכשיו אנחנו רגועים וננסה לנצח במשחק הבא על מנת לעלות שלב".


"עכשיו אנחנו רגועים", פרד (רויטרס) 

 

מאמן נבחרת ברזיל, מאנו מנזס, התייחס לטעות של דני אלבס בשער השני: "לקחנו סיכוים שאסור היה לנו לקחת, זה עלול לעלות ביוקר. מהאוהדים אני מבקש סבלנות ואם אם רוצים לראות שחקן כלשהו במגרש זה לא אומר שהם צריכים לשרוק בוז לשחקן אחר. הקהל צריך לתמוך בנו וההרגשה היתה שכל האיצטדיון בקורדובה נגדנו". אלבס עצמו אמר: "אני אחראי, זו היתה טעות שלי ואני מבקש סליחה מהחברים".

 

הקשר לוקאס לייבה: "אני מרגיש שנתנו להם גולים במתנה, אבל בסופו של דבר תיקו לא כל כך גרוע. חשוב מאוד איך נגיב ויש לנו את הכלים על מנת לעלות לרבע הגמר".


ללאריסה ריקלמה יש מתחרות, אוהדי פרגוואי נהנו לא רק מכדורגל (AP) 

 

ג'דסון, שכבש את השער הראשון: "שיחקנו היטב והיו לנו הזדמנויות להבקיע שערים נוספים. למרבה הצער לא ניצלנו אותן, ספגנו ולא השגנו ניצחון. אנחנו

בדרך הנכונה ורק צריכים להישאר רגועים וסבלניים על מנת להשתפר".

 

בעיתוני פרגווואי התאכזבו: "הנבחרת הותירה טעם מר, היא הוליכה אבל ריחמה על ברזיל וסיימה בתיקו", כתב העיתון 'אולטימה הורה'.

 

החלוץ רוקה סנטה קרוס, אשר כבש את שער השיוויון 1:1, הגיע ל-25 שערים בנבחרת והישווה את שיאו של חוסה סטורנינו קרדוסו. "זה היה חשוב מאוד בשבילי מהבחינה האישית", הגיב השחקן, "אבל חבל שנתנו להם שתי נקודות במתנה".

 

הדוגמנית לאריסה ריקלמה, אשר הפכה למתפשטת סדרתית ומבטיחה לעשות זאת בכל פעם אם ה'אלבירוחה' תנצח, שוב נכחה ביציע. אבל, הפעם לא היתה היחידה. הצופים הבחינו במתחרות אשר הבטיחו לחשוף את גופן במקרה של הצלחה.

 

בונצואלה חגגו את הניצחון על אקוודור. נשיא המדינה הוגו צ'אבס הגיב בטוויטר: "משחק גדול, תודה לך ונצואלה. תודה לכובש שלנו ססאר גונסאלס. השער היה אדיר והוא בחור זהב". 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים