$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

נעימי צפוי לחתום על חוזה חדש בירושלים

הגארד אמור להאריך את ההסכם עם המועדון. יוגב אוחיון דווקא מחכה להתפתחויות אצל האלופה מכבי תל אביב

אסף אפל  10.07.11 - 08:47
נעימי, צפוי להישאר (אתר המנהלת)
נעימי, צפוי להישאר (אתר המנהלת)

אם לא יקרו יותר מדי הפתעות, יובל נעימי צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה חדש בהפועל ירושלים. הגארד, כזכור, סיים בקיץ האחרון חוזה בבירה והיה מחוזר על ידי מספר קבוצות באירופה, אבל בסופו של דבר אמור להישאר בסגל של עודד קטש ולהאריך את חוזהו במועדון. נעימי קיבל ביממה האחרונה הצעה לחתום בביילה מהליגה האיטלקית ועדיין לא החליט סופית, אך נוטה להישאר במלחה.

במקביל, יוגב אוחיון מתרחק מירושלים ומחכה להתפתחויות במכבי תל אביב. במידה שיותם הלפרין לא יחתום בסופו של דבר במועדון הצהוב, מורן רוט ואוחיון יהיו המועמדים למלא את מקומו בהיכל נוקיה.

במקרה של רוט, המנהל המקצועי החדש של חולון, פיני גרשון, היה רוצה לראות אותו ממשיך באולם הפחים והרכז כבר קיבל הצעה לחתום לשלוש שנים נוספות, כך שכרגע אוחיון הוא המועמד המוביל לתפוס את מקומו של הלפרין במכבי.

אם זה לא יקרה, אוחיון ישוב להיות אופציה מבחינתה של ירושלים או שייצא לשחק בחו"ל. במקביל, בירושלים ממשיכים את המשא ומתן עם גוני יזרעאלי ועם הגארד האמריקני מאט ג'נינג (23, 1.93 מ'), מתוך מטרה לצרף גם את שניהם בימים הקרובים.

כידוע, הפועל ירושלים לא הייתה פעילה כל כך עד כה בגזרת ההעברות, כאשר עד עכשיו החתימה רק את אלישי כדיר - שהיה מושאל למכבי חיפה ממכבי תל אביב. דיון דאוול עבר לבקעה וג'ייסון ריץ' נדד לאוסטנד הבלגית.