שתף קטע נבחר

צילום: AP, רויטרס

הפרד ומשול: רק 2:2 לברזיל מול פרגוואי

קופה אמריקה, בית 2: שער של פרד בדקה ה-90 הציל את הסלסאו מבושות. ג'אדסון (39) כבש ראשון, רוקה סנטה קרוז (56) ונלסון ואלדס (67) הפכו זמנית את התוצאה. ונצואלה מוליכה אחרי 0:1 על אקוודור

שומרים על הסטטוס קוו. נבחרת ברזיל סיימה הלילה (ש') ב-2:2 מפתיע ודרמטי מול מקבילתה מפרגוואי, במסגרת המחזור השני של בית ב' בקופה אמריקה. שער שוויון בדקה ה-90 של פרד, הציל את הברזילאים מבושות.

 

 

ממש כמו ארגנטינה ואורוגוואי, גם הסלסאו ממשיכים לאכזב עם תיקו שני בטורניר אחרי 0:0 במשחק הראשון מול ונצואלה. הפעם, לפחות השחקנים של מנזס מצאו את הרשת, כשג'אדסון כבש ראשון בדקה ה-39. אבל עם יכולת חלשה אי אפשר לרמות - רוקה סנטה קרוז (56) ונלסון ואלדס (67) קבעו מהפך שאבד לפרגוואי רק בגלל חוסר ריכוז.


פרד חוגג את השוויון הדרמטי של ברזיל (רויטרס)

  

ונצואלה מוליכה את בית 2 לאחר שניצחה את אקוודור 0:1, משער נאה של ססאר גונסאלס בדקה ה-61. הונצואליאנים המפתיעים, אשר סיימו כזכור בתיקו 0:0 עם ברזיל, שלטו במשחק.

 

נשיא המדינה הוגו צ'אבס הגיב בטוויטר: "משחק גדול, תודה לך ונצואלה. תודה לכובש שלנו ססאר גונסאלס. השער היה אדיר והוא בחור זהב".


ברזיל? בינתיים ונצואלה על הגובה (EPA) 

 

מהלך המשחק

דקה שניה: ההזדמנות הראשונה במשחק הגיע דווקא בצגד הפרגוואי, כשלוקה באריוש מצא בצורה נפלאה את רוקה סנטה קרוז ברחבה, שבעט מעט גבוה מעל למשקוף.

 

19: ג'אדסון הכניס בנגיעה כדור לרחבה לפאטו שנשאר לבד מול שוער פרגוואי, אבל חוסטו וייר הצליח לעצור את חלוץ מילאן ולהדוף את הכדור לקרן. 


פאטו נעצר על ידי וייר (AFP)

 

39 - שער! 0:1 לברזיל: פרגוואי ניסתה לצאת להתקפה מסודרת אך איבדה כדור, שהגיע לג'אדסון שמ-20 מטר בעט פנימה, בברזיל נושמים סוף סוך לרווחה.

 

56 - שער! 1:1: האגף הימני של ברזיל בהגנה נותר פרוץ, כשכדור נפלא מצד שמאל של מרסלו אסטיגאריביה מצא את רוקה סנטה קרוז ברחבה. החלוץ רק צריך היה לשים את הרגל במקום הנכון כדי להחזיר את פרגוואי למשחק.


לגזור ולשמור. תמונה נדירה של ברזיל חוגגת בקופה אמריקה (AFP)

 

66: ניימאר קיבל כדור ברחבה באחד על אחד מול וייר, אבל במקום לבעוט, הכישרון הצעיר החליט להתמזמז עם הכדור וההזדמנות לעלות ליתרון נעלמה.

 

67 - שער! 1:2 לפרגוואי: דקה אחרי ההחמצה של ניימאר, דני אלבס ביצע טעות נוראית ברחבה שלו שאיפשרה לרוקה סנטה קרוז להעביר כדור רוחב לנלסון ואלדס שנכנס כמחליף, ולהפוך לגיבור השעה בפרגוואי.


כמעט סנסציה. פרגוואי חוגגת את היתרון הזמני (AFP)

 

85: אלאנו המחליף ניסה בעיטת עונשים מתוחכמת מ-25 מטרים, אבל וייר הדף לקרן.

 

90 - שער! 2:2: גאנסו העביר כדור לרחבה ומשם, היה זה פרד שבבעיטת שפיץ כבש את השוויון הדרמטי. ברזיל ניצלה.


האמת? היה מגיע להם לנצח. נלסון ואלדס (AP)

 

הרכבים

ברזיל: ז'וליו סזאר, דני אלבס, לוסיו, טיאגו סילבה, אנדרה סנטוס, לוקאס לייבה, רמירז, גאנסו, ג'דסון (אלאנו, 46), ניימאר ואלשנדרה פאטו.

 

פראגוואי: חוסטו ויאר, דריו ורון, פאולו דה סילבה, אנטולין אלקראס, אאורליאנו טורס, אנריקה ורה, נסטור אורטיגוסה, כריסטיאן ריברוס (ויקטור קסארס, 68), מרסלו אסטיגאריביה, רוקה סנטה קרוס ולוקאס באריוס (נלסון ואלדס, 57).


פורסם לראשונה 09/07/2011 21:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים