שתף קטע נבחר

הסגל ליורובאסקט: קוז'יקרו בחוץ, רותבארט בפנים

מאמן נבחרת ישראל הכריז על 17 השחקנים אשר יחלו את האימונים, כהכנה ליורובאסקט בליטא אשר ייפתח בחודש ספטמבר. שיבק: "שמח שכל השחקנים משנה שעברה יופיעו גם השנה". סנטר גלבוע/גליל נשאר בבית

מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק, פרסם הערב (ש') את הסגל אשר ייפתח את האימונים לקראת אליפות אירופה 2011, אשר תחל בחודש ספטמבר הקרוב בליטא.

 

בין השחקנים שזומנו ניתן למצוא את גל מקל, אפיק ניסים, אורי קוקיה, אלישי כדיר שסבל מעונה חלשה במדי מכבי חיפה, ניר כהן וכן עומרי כספי, שהמכשול האחרון לגבי השתתפותו הוסר הערב.  ההפתעה העיקרית היתה דווקא מאי זימונו של עידו קוז'יקרו, סנטר הנבחרת בעשור האחרון שנותר מחוץ לרשימה.


סוף הדרך בנבחרת? עידו קוז'יקרו (צילום: אלי אלגרט)

 

הסגל ייפגש לראשונה ב-20.7 לפתיחת האימונים, כשעד לאליפות עצמה תקיים הנבחרת שלושה טורנירי הכנה: בתחילת אוגוסט בקפריסין עם פולין, בולגריה ויוון, ב-11.8 בהולנד וב-22.8 בתל אביב, עם נבחרות כמו פולין ורוסיה של דייויד בלאט.

 

"ניסינו לשמר את הסגל של השנה שעברה", אמר אריק שיבק, "אנו שמחים שכל השחקנים אשר הופיעו שנה שעברה יופיעו גם השנה. כמובן שהוספנו שחקנים שבלטו בעונה הנוכחית. כל שחקני הנבחרת צריכים וחייבים להיות במיטבם כדי שנצליח במשימה הקשה לפנינו".

 

הסגל המלא: יובל נעימי, גל מקל, יוגב אוחיון, אפיק ניסים, מורן רוט, הקפטן טל בורשטיין, יותם הלפרין, רביב לימונד, עומרי כספי, גיא פניני, ליאור אליהו, אורי קוקיה, אלישי כדיר, דיוויד בלו, יניב גרין, ניר כהן, רוברט רוטבארט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים