$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אוסידון הציע לכסות את החובות של קנדה

המגן יצטרף למחנה של הפועל ת"א לאחר תחילתו, עורך דינו טוען: "חייבים לו כמה משכורות". נציגו של טביב מכחיש

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  07.07.11 - 21:01

העובדה שעל הפועל תל אביב עובר קיץ לא שקט היא ממש לא חדשה. אבל לא רק שהקשיים לא נפתרים, בשבוע האחרון נוצרו שסעים חדשים בין שחקנים במועדון להנהלה. אחרי ששי אבוטבול נטש את האימון והודיע שלא ייצא להכנות לעונה החדשה, הגיע תורו של עמרי קנדה. במהלך היום נודע כי המגן לא יוכל להמריא עם האדומים למחנה האימונים בשל צו עיכוב יציאה מהארץ שמופעל נגדו על רקע חובות כספיים. המגן עצמו טוען, באמצעות עורך דינו כי הקבוצה חייבת לו שתי משכורות.

לאחר היוודע דבר חובו של קנדה התערב נציגו של אלי טביב, דורון אוסידון, והציע לשלם 10,000 ש"ח על מנת שצו העיכוב יוסר. עקב כך קנדה צפוי להצטרף למחנה לאחר תחילתו ברגע שיוסדר הנושא גם בפן הבירוקרטי. אוסידון הכחיש בתוקף את הטענה שהפועל חייבת למגן שתי משכורות.

תומר פרסלר, עורך דינו של קנדה, התייחס לסוגיה ואמר לאתר ערוץ הספורט: "ייצגתי את עמרי במשא ומתן. החוב שלו הוא לבנק דיסקונט ולא לסניפים נוספים, כפי שהוזכר בתקשורת. מדובר בחוב שהוא לא גבוה, 45 אלף שקלים". פרסלר גילה: "קנדה טוען שלא קיבל משכורת כבר חודשיים. שלחתי חמישה מכתבים לנציגי ההנהלה ועד עכשיו לא קיבלתי תשובה".

"מבחינת קנדה, אי תשלום משכורת מהווה הפרת שכר והסכם", הוסיף עורך דינו של המגן והדגיש: "הוא רוצה להישאר בהפועל ת"א וקיבל ממני הנחיה שלא להחרים אימונים ולהגיע מוכן, אך כנראה שהם לא רוצים אותו. נכון להיום, עמרי אמור לקבל את המשכורת השלישית ובמידה שהיא לא תגיע, אז נלך עם הפועל לבוררות".