שתף קטע נבחר

בראון ואושיי עזבו את יונייטד לטובת סנדרלנד

שני השחקנים הוותיקים החליפו את אולד טראפורד תמורת אצטדיון האור של החתולים השחורים. פרגוסון: "קשה לתת לנתינים נאמנים ללכת". גיבסון צפוי להצטרף אליהם

רבות דובר הקיץ על השחקנים שהגיעו למנצ'סטר יונייטד. הערב (ה') ככל הנראה יוקדש לאלו העושים את הדרך ההפוכה, החוצה מהמועדון. ווס בראון וג'ון אושיי, שניים מהשחקנים המזוהים ביותר עם המועדון, עזבו את אולד טראפורד לטובת סנדרלנד.

 

 

בראון האנגלי (31), שלבש 361 פעמים את מדיה של אלופת אנגליה וכבש לזכותה חמישה שערים, חתם לארבע שנים באיצטדיון האור. המעבר לקבוצה מצפון מזרח התאפשר לאחר שיונייטד הסכימה לשחררו ככל הנראה תמורת מיליון ליש"ט.


בראון ואושיי. ימשיכו להתחבק גם באצטדיון האור? (רויטרס) 

 

מספר שעות אחר כך הודיעה סנדרלנד גם על צירופו של אושיי. בניגוד לבראון, עבור הצפון אירי בן ה-30 אין זאת הקבוצה הראשונה בקריירה מלבד אלופת אנגליה (בעבר הוא הושאל לבורנמות' ואנטוורפן). בדיוק כמו בראון, גם הוא חתם לארבע שנים בסנדרלנד.

 

אל השניים עשוי להצטרף גם דארון גיבסון, בעסקה משולשת שתעלה לקבוצה של סטיב ברוס (הקפטן לשעבר של יונייטד) כ-12 מיליון. מלבד גיבסון, יפגשו בראון ואושיי את פרייזר קמפבל, קיירן ריצ'ארדסון ופיל בארדסלי, שגדלו כולם באולד טראפורד.

 

"סנדרלנד הוא מועדון גדול, אני רוצה לשחק יותר ממה ששיחקתי בשנתיים האחרונות", אמר בראון. אלכס פרגוסון הוסיף עליו: "הוא תוצר של מחלקת הנוער שלנו והיה חלק חשוב בתקופה המוצלחת של המועדון. תמיד קשה לשחרר נתינים נאמנים, אבל החיים ממשיכים".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Gettyimages Imagebank
ווס בראון
צילום: Gettyimages Imagebank
מומלצים