שתף קטע נבחר

צילום: AP

טור: האגן ניצח בקטע השישי, הושובד מוביל

הנורבגי של קבוצת סקיי פרץ בקילומטר האחרון של הקטע הארוך ביותר השנה (226.5 ק"מ), והעניק לקבוצתו ניצחון ראשון בצרפת. תור הושובד סיים שלישי וממשיך ללבוש את החולצה הצהובה

בואסון האגן הנורבגי הוא המנצח הגדול של הקטע השישי בטור דה פראנס היום (ה'), שהיה גם הקטע האחרון ביותר במירוץ - 226.5 ק"מ מדינאן ללסיו.

 

 

כמו ביתר הקטעים עד כה, הקילומטרים האחרונים היו צמודים מאוד והמנצח הוכרז בפוטו פיניש. הספרינטר הנורבגי, חבר קבוצת סקיי, הצליח לפרוץ לפני יריביו ועבר את קו הסיום אחרי חמש שעות, 13 דקות ו-37 שניות. זה היה הניצחון הראשון של קבוצת סקיי בטור השנה.


בואסון האגן מרים את ידיו לאחר הניצחון (AFP)

 

למקום השני הגיע חבר קבוצת HTC, מאת'יו גוס האוסטרלי, ואילו במקום השלישי הגיע תור הושובד הנורבגי, חבר קבוצת גרמיין שעדיין מוביל בסיכום הכללי עם 22.50:34 שעות. האגן אמר בסיום: "אני שמח מאוד. היה לי פרינט מצוין בסיום, וזה כמו חלום עבורי. לתור יש את החולצה הצהובה, ולנצח יחד איתו כשהוא מוביל זה כבוד גדול".

 

קאדל אוונס, שניצח את הקטע הרביעי, סיים היום במקום ה-12 והוא עדיין מדורג במקום השני הכללי, שניה אחת אחרי לובש החולצה הצהובה מנורבגיה. פרנק שלק, מקבוצת לאופרד, מדורג שלישי בדירוג הכללי, ארבע שניות אחרי המוביל.


תור הושובד. ממשיך להוביל את הדירוג הכללי (AFP)

 

אחיו הצעיר, אנדי, אחד המועמדים המובילים לזכיה בטור, הגיע היום למקום ה-32 והוא מדורג במקום העשירי הכללי. האלוף המכהן, אלברטו קונטאדור, סיים היום את הקטע השישי במקום ה-48 אחרי שהחליף פעמיים את אופניו במהלך המירוץ. קונטאדור ניסה לתקוף את הדבוקה המובילה, אבל כנראה שלא נותר לו כוח וכעת הוא מדורג במקום ה-34 הכללי, 1.42 דקות אחרי הושובד.

 

אתמול התרסק בטור רוכב קבוצת רדיושאק, יאנש ברייקוביץ', שפרש מהמירוץ, והיום המסלול לא האיר פנים לחברו לקבוצה, ליווי לייפהמייר, שהחליק חמישה קילומטרים לסיום. האמריקני התאושש וסיים את הקטע במקום ה-31. מחר ימשיך הטור בקטע השביעי (218 ק"מ), שיתחיל בלה מאן ויסתיים בשאטאורו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים