שתף קטע נבחר

חולון: גרשון השהה את החלטתו האם להצטרף

הנהלת המועדון נפגשה עם קבוצת "הנאמנים", אך הצדדים לא הגיעו לפיתרון בנוגע לסיוע כספי. לכן, גם המאמן שמעוניין להשתלב במערכת עדיין לא מסר את תשובתו הסופית

פגישה חשובה ומשמעותית התקיימה הערב (ה'), בין הנהלת הפועל חולון לקבוצת "הנאמנים" של המועדון - קבוצה של 30 אנשים עסקים, וביניהם גם איתן לנציאנו שהשתייך להנהלת הקבוצה הקודמת.

 

המפגש נערך ביוזמתו של פיני גרשון, אשר מקורב למוטי שאיה - אחד מאנשי "הנאמנים". מאמן מכבי ת"א לשעבר התעניין בהשתלבות בהפועל חולון כבר לפני מספר חודשים, וניסה להביא את הצדדים לפתרון כלכלי מוסכם, אשר יוכל להביא לשיפור משמעותי במצבה הכלכלי של הקבוצה.


יצטרף, או לא? פיני גרשון (צילום: יועד כהן)

 

לצערם הרב של האוהדים, אמנם נרשמה התקדמות אך הצדדים לא הגיעו להסכמה. "הנאמנים" מוכנים להשקיע כסף ולכסות את החוב, אך דורשים בתמורה סמכויות ניהול בהתאם לכמות ההשקעה של כל אחד. ההנהלה מצידה טוענת כי השקיעה עבודה ומאמץ רב ובעיקר כי דברים לא תמיד נמדדים בכסף.

 

איתן לנציאנו: "הדאגה הראשונה שלנו היא השמחה של האוהדים, לפי מה שראינו הם לא נהנו בתקופה האחרונה להגיע למשחקים ואנחנו רוצים להחזיר להם את האהבה לקבוצה. בכל מקרה לא נעשה שום מהלך בלי ברכת הדרך של מיקי דורסמן".

 

בקבוצת "הנאמנים" יש מי שטוענים כי כל עוד חגי שבתאי יהיה זה שמתפקד כיו"ר הנהלת הקבוצה, הם לא יסכימו מצידם לכל מהלך של פשרה. לטענתם, ההיררכיה חייבת להשתנות.

 

בעקבות אי ההסכמה, פיני גרשון לא נתן תשובה רשמית האם הוא מצטרף או לא, אבל הבהיר כי הוא רוצה מאוד ומעוניין. פרט לפגישה שהוא יזם, הוא ממשיך להיפגש עם אנשי עסקים שונים כדי למצוא את הדרך לעזור לחולון. מסתמן כי כדי שהמהלך ייצא באופן רשמי לפועל, יצטרכו הצדדים - פיני גרשון ומיקי דורסמן מקבוצת הנאמנים – לסגור ביניהם את הפרטים.


פורסם לראשונה 07/07/2011 17:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיני גרשון
צילום: יועד כהן
מומלצים