$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דרון וויליאמס סגר את תנאיו בבשיקטאש הטורקית

אחד מהרכזים הטובים בעולם ישחק בטורקיה? העסקה תלויה בשביתה ב-NBA

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  07.07.11 - 15:40
בדרך לטורקיה? וויליאמס (GETTYIMAGES)

את זה לא ראינו מגיע. דרון וויליאמס, אחד הרכזים הטובים ב-NBA, סיכם את תנאיו בבשיקטאש, כך מדווחים היום (חמישי) בתקשורת הטורקית. על פי הפרסומים, לשחקן קיים סעיף בחוזה שיאפשר לו לחזור לליגה הטובה בעולם ברגע שתסתיים השביתה.

בשיקטאש ידועה כקבוצה בעלת משאבים רבים, כאשר בעונה החולפת היא הצליחה לצרף לסגל את אלן אייברסון. ההבדל המשמעותי בין AI לוויליאמס (בן 27) הוא שהראשון הגיע לאירופה הרבה מעבר לשיא, בעוד רכזה של ניו ג'רזי נטס אשתקד נמצא בשיא הקריירה שלו. השכר של וויליאמס צפוי לעמוד על 200 אלף דולרים בחודש.

דרון וויליאמס נבחר על ידי יוטה במקום השלישי בדראפט 2005 (אחרי אנדרו בוגוט ומרווין וויליאמס), ומאז הוא נחשב לאחד הרכזים הטובים בעולם. וויליאמס שיחק 5 עונות מלאות בג'אז, כאשר לקראת סוף העונה השישית הוא הועבר בטרייד לניו ג'רזי.

לאורך כל הקריירה ב-NBA הוא קלע בדאבל פיגרס בממוצע למשחק, כאשר בעונה האחרונה ביוטה הוא רשם 21.3 נקודות למשחק. ב-12 משחקיו במדי הנטס סיפק הרכז 15 נקודות בממוצע יחד עם 12.8 אסיסטים.