$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שרצקי: "קריית שמונה? אני מחובר לעיר הזו"

הבעלים של עירוני ק"ש התארח ב"אנשי העונה": "קשה לנו להפוך למועדון גדול, אין לנו הרבה הכנסות". צפו בתוכנית

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  07.07.11 - 15:51

איזו עונה עברה על איזי שרצקי בקריית שמונה. קבוצתו רשמה תואר ראשון בתולדותיה כשזכתה בגביע הטוטו ובנוסף הגיעה לפלייאוף העליון ובגביע נעצרה רק בחצי הגמר. אמש התארח שרצקי בתוכנית "אנשי העונה" של ערוץ הספורט לשיחה עם אבי מלר.

הניסיון של שרצקי בכדורגל יכול למלא ספר שלם אם לא טרילוגיה. מהכח ר"ג ועד קריית שמונה. "אני מאושר, אני אוהב את הכדורגל, כל חיי אני שם", אמר שרצקי בפתח הראיון. "הכנסתי את הראש שלי למיטה חולה כבר ב-73 בהכח כשהגעתי אחרי פרשת המכירות ב-73, בהמשך הייתי יו"ר הנוער של מכבי. אבל לקריית שמונה הגעתי מכיוון אחרי לגמרי".

"הגעתי לעיר הצפונית ב-'99 אחרי הקטיושות", המשיך שרצקי, "המצב שם היה על הפנים והחלטתי שבמקום לשבת מול הטלוויזיה אני אנקוט יוזמה. הקמתי בית תמחוי ובית ספר לאנגלית ובהמשך הגעתי לכדורגל. האמת? הפעילות שלי בעיר מחוץ לכדורגל (בתי תמחוי, מרפאות שיניים, מועדוני נוער וכו') היא יותר מעניינת אבל אם לא הייתי בכדורגל לא היו יודעים שאני בק"ש. אני מחובר לעיר הזאת. השנה אני עושה שם את האירוע הכי גדול שהיה שם, מכביית הילדים".

על מחלקת הנוער של קריית שמונה אמר הבעלים: "לפני שבע שנים קיבלתי את המחלקה עם 70 נערים, כעת הציפיות שלנו הן להגדיל את המחלקה ל-700. אני מאמין שתוך 10 שנים עם המחלקה הזו, קריית שמונה תהיה אלופה". על העתיד של הבוגרים אמר: "קשה לנו להפוך למועדון גדול כי אין לנו את הקהל הגדול ואני גם לא מספיק עשיר. אם כל שנה אני צריך להביא 10 מיליון שקלים, כאשר אין הרבה הכנסות ממכירת הכרטיסים, אז זה קשה".

שרצקי גם גילה את מדיניות העונשים בקריית שמונה, שיצא לה שם של קבוצה שמסוגלת לשקם שחקנים ולהחזיר אותם לדרך הישר. "אצלנו אי אפשר להעניש שחקן, כל העונשים עוברים דרכי ורן בן שמעון יודע זאת. אני לא נותן קנסות, זו הדרך שלי. אני לא מוכן לפגוע בקידום של שחקני בית והשנה ראו את זה עם אלרואי כהן ו-וויאם עמאשה. אם שניים שכאלה הגיעו לאן שהגיעו, זה סימן שאנחנו בדרך הנכונה.

על עצמו אמר: "אני אוהד את מכבי בכדורסל, גדלתי עליהם ונסעתי למשחקים. אבל בשנים האחרונות הייתי מאוכזב ממכבי מההתנהלות כי היו מעט ישראלים. השנה הם חזרו להיות מכבי שאני אוהב, יותר צניעות ויותר שחקני בית". משחק השיא של קריית שמונה בעונה האחרונה היה הניצחון 0:4 על מכבי ת"א בסיבוב השני. "אני מאוד אוהב את איוניר ושמחתי שהוא לקח את הקבוצה", אמר שרצקי, "אבל ברור שהייתי מאושר מהניצחון הגדול עליהם. גם ה-2:4 על הפועל בבלומפילד היה מדהים". ומה המוטו של קריית שמונה? "הצלחה קודמת לעבודה רק במילון".