שתף קטע נבחר

דרמה בהולנד: גג האצטדיון של טוונטה קרס

הגג, שהיה תחת שיפוץ, נפגע ככל הנראה במהלכו וקרס. מספר אנשים לכודים תחת ההריסות, נעשים מאמצים לחלצם. נכון לעכשיו, עובד אחד נהרג ו-13 פונו לביה"ח. צפו בתמונות מהאסון

דרמה בהולנד. חלק מהגג באצטדיונה הביתי של קבוצת טוונטה ההולנדית קרס היום (ה'), והותיר מספר לא ידוע של אנשים תחתיו. כוחות ההצלה פועלים במקום כעת במטרה לחלץ את הלכודים, כאשר נכון לעכשיו, לפחות על פי הדיווח מפי ראש העיר, עובד אחד נהרג ו-13 אושפזו בביה"ח בשל פציעות מדרגות שונות. 

 

 

הגג של אצטדיון גורלש ווטסה באנסחדה היה תחת שיפוץ, על מנת לשנות את סדר הישיבה כך שיהיה מקום להוספת עוד 8,000 מושבים (סך הכול - 32,000 מקומות). על פי דובר המשטרה המקומית לא ידועה מה הסיבה לקריסתו, אולם היא קשורה לשיפוצים שנערכו בו.

 

 

הקבוצה עצמה לא אמורה לשחק באצטדיון עד ה-13 באוגוסט, אז תארח את אלקמאר במחזור השני בליגה. באותו חודש אמורה טוונטה גם לארח משחק

במוקדמות ליגת האלופת באצטדיון.

 

טוונטה, אלופת הולנד ב-2010, זכתה בעונה האחרונה בגביע ההולנדי, אולם הפסידה את האליפות במשחק האחרון בליגה מול אייאקס. הקבוצה מאמסטרדם זכתה באליפות המקומית אחרי ניצחון 1:3 במחזור האחרון, והשיבה את הצלחת לארונה לאחר שבע שנים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים