$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קורנפיין: דחיתי את שכרי העונה כדי לא להעיק

יו"ר בית"ר ירושלים דחה את משכורותו בשנה במטרה לסייע בייצוב התקציב, שירד כעת ל-24 מיליון שקלים ויקבל זריקת עידוד נוספת אחרי מכירתו הצפויה של חן עזריאל לחיפה. למועדון חוב של של 4 מיליון שקלים מהעונה שעברה

תומר לוי
תומר לוי  07.07.11 - 09:48
ממשיך במאמצים להציל את בית"ר. קורנפיין
ממשיך במאמצים להציל את בית"ר. קורנפיין

היו שדרשו צעד כזה כבר מזמן, אבל מבכל עיתוי מדובר במהלך בכיוון הנכון. יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין החליט לדחות את שכרו בשנה, והוא לא יקבל שכר העונה במטרה לעזוב לייצב את תקציב הקבוצה.

שכרו של קורנפיין בעונה הקרובה נאמד בכמיליון שקלים, מה שאומר שבאופן מיידית יורד הסכום מתקציבה של בית"ר, שיעמוד כעת על 24 מיליון שקלים. "החלטתי לוותר על שכרי בעונה הקרובה, על מנת ששכר זה לא יעיק על הקבוצה וכדי שהוא יירד מהתקציב לעונה הקרובה", אמר קורנפיין למקורביו.

גורם בבית"ר הוסיף: "בחודשים האחרונים התעסקו יותר מדי בשכר של איציק, גם בתוך המועדון וגם מחוצה לו, בעיקר מצד ארגוני האוהדים ולה פמיליה בראשם".

התקציב, שהיה אמור לעמוד על 25 מיליון שקלים, מתוכן 15 מיליון הורכבו ממענקי ההתאחדות, זכויות שידור ומענקי מועצת ההימורים, והיתר מספונסרים, יהיה כאמור מעתה 24 מיליון. התקציב עוד צפוי להצטמצם ב-3 מיליון שקלים נוספים, עם מכירתו הצפויה של חן עזריאל למכבי חיפה.

הבקרה לבית"ר: תקציב המינימום שלכם יעמוד על 15.5 מיליון שקלים
בית"ר ירושלים אמנם הגישה לרשות לבקרה תקציבית תקציב שעומד על 25 מיליון שקלים, אך לא נראה כרגע שהיא תוכל לעמוד בו. בבקרה טוענים היום (חמישי) שלמועדון יש חוב של 4 מיליון שקלים מהעונה שעברה שכולל בתוכו בין השאר משכורות שלא שולמו לשחקנים מחודש מאי.

משמעות הדבר הוא שבירושלים ייאלצו לגייס תקציב מינימום של 15.5 מיליון שקלים, תוספת של 4 מיליון לתקציב המינימום הנדרש של 11.5 מיליון שקלים. סכום שגם אותו מתקשה בית"ר לגייס כרגע. ב-17.7 תחליט הקבוצה האם יש ביכולתה להעמיד את התקציב הדרוש או ללכת לפירוק.

גם מכירתו של חן עזריאל למכבי חיפה והוויתור של היו"ר קורנפיין על שכרו עדיין לא מביאים את בית"ר לנקודה בה הם יכולים להעמיד את תקציב המינימום הנדרש מבחינתם. בבקרה טוענים שכרגע המצב של בית"ר לא פשוט בכלל אבל נשארו להם 10 ימים כדי לנסות לגייס סכומים שמוערכים ביותר מ-10 מיליון שקלים.