שתף קטע נבחר

הגרלת היורוליג: מכבי ת"א תפגוש את ריאל מדריד

הצהובים הוגרלו לבית ג' בשלב הבתים של היורוליג, שם הם יפגשו את הקבוצה עליה גברו בחצי הגמר בעונה שעברה. עוד בבית של מכבי: פרטיזן, אפס ומילאנו. ברצלונה וסיינה בבית ד'

שחזור של חצי הגמר - כבר בשלב הבתים. לריאל מדריד תהיה הזדמנות לנקום במכבי תל אביב כבר בפתיחת עונת 2011/12 ביורוליג, כשהצהובים הוגרלו היום (ה') לאותו הבית עם הבלאנקוס, עליהם הם גברו בחצי גמר היורוליג של העונה שעברה, כבר בשלב הבתים.

 

 

הבית הצהוב הופך למעניין דווקא בדרגים הבאים. לצד ריאל, תתמודד מכבי מול אלופת סרביה פרטיזן בלגרד מהדרג השלישי, אותה היא תפגוש גם בליגה האדריאטית, את אפס אנאדולו - לשעבר אפס פילזן, שהתחזקה עקב העובדה שהפיינל פור מתקיים בטורקיה, את ארמני ג'ינס מילאנו שהתחמשה אף היא וקבוצה נוספת שתעלה מהמוקדמות.
שלב הבתים ביורוליג, 2011/12

שלב הבתים
  בית א' בית ב' בית ג' בית ד'
1. אולימפיאקוס פנאתינייקוס ריאל מדריד ברצלונה
2. קאחה לבוראל צסק"א מכבי ת"א סיינה
3. פנר/אולקר מלאגה פרטיזן בלגרד קאזאן
4. בילבאו ז'לגיריס אפס אנאדולו פרוקום
5. קאנטו באמברג מילאנו לובליאנה
6. נאנסי זאגרב מוקדמות מוקדמות

 

בארסה עם סיינה, פאו מול צסק"א

הבית המעניין ביותר צפוי להיות בית ד', בו ייפגשו אלופת ספרד ברצלונה ואלופת איטליה מונטפסקי סיינה, שהתחזקה אף היא משמעותית. לצידן נמצא בבית ד' את מחזיקת היורוקאפ קאזאן, פרוקום גדיניה מפולין, אולימפיאה לובליאנה וקבוצה נוספת מהמוקדמות.

 

אלופת אירופה פנאתינייקוס הוגרלה לבית ב', שם היא תמצא את צסק"א מוסקבה, שאמנם לא עברה בעונה שעברה את שלב הבתים אך התחמשה משמעותית במהלך הפגרה, והשתיים צפויות להתמודד זו מול זו על הפסגה. עוד בבית ב': אוניקאחה מלאגה, באמברג וזאגרב.


סרחיו רודריגס וריאל, מול ריצ'ארד הנדריקס ומכבי ת"א (צילום: עוז מועלם)

 

הקבוצה הראשונה שהוגרלה היתה אולימפיאקוס פיראוס התפרקת, אותה הנחית ז'ליקו אוברדוביץ' היישר לבית א' עם קאחה לבוראל, פנרבחצ'ה אולקר, בילבאו

סדר המשחקים של מכבי תא ביורוליג 2011/12
היריבה סיבוב 1

סיבוב 2 

ארמאני מילאנו 20.10 (חוץ) 24.11 (חוץ)
פרטיזן בלגרד 27.10 (בית) 1.12 (חוץ)
ריאל מדריד 3.11 (בית) 8.12 (חוץ)
אפס איסטנבול 10.11 (חוץ) 15.12 (בית)
עולה מהמוקדמות 17.11 (בית) 22.12 (חוץ)

 (שתי הספרדיות באותו הבית), קאנטו ואלופת צרפת - נאנסי.

 

שיטת המשחקים העונה לא השתנתה, כשבשלב הראשון יחולקו 24 קבוצות לארבעה בתים של שש קבוצות בכל בית. ארבע הראשונות בכל בית יעפילו לטופ 16, שם הן יחולקו לארבעה בתים של ארבע קבוצות. שתי הראשונות יעלו לרבע הגמר, ומשם - לפיינל פור שיתקיים העונה באיסטנבול.

 


פורסם לראשונה 07/07/2011 12:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יורוליג
צילום: ניר "שוקו" כהן
מומלצים