$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אבוקסיס: "אם לא נתכונן כראוי, נקבל בראש"

בני יהודה המריאה למחנה אימון בסביליה, משם תמשיך למשחק מול האנדורים בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. המאמן: "הסגל לא סופי, נצרף עוד שלושה שחקנים לפחות". אדרי: "יש לנו רק מה להפסיד מול האנדורים"

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  07.07.11 - 09:08

פגרה קצרה, קצת חופש והנה זה מתחיל שוב. בני יהודה המריאה הבוקר (חמישי) למחנה אימונים בסביליה, משם תמשיך לאנדורה למשחק מול סנט ג'וליה המקומית, בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית.

הכתומים יפגשו את האנדורים ב-14 ביולי, כאשר הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן בבלומפילד, ועל שום דבר חוץ מהעפלה אין בכלל על מה לדבר. בני יהודה פייבוריטית ברורה לעבור את הקבוצה סנט ג'וליה החלשה, אבל אף אחד שם לא מעז לזלזל בקבוצה, בטח לאור הטראומה שחוותה היריבה העירונית מכבי תל אביב מול סנטה קולומה, שבאה מאותה אנדורה.

"למדנו בעבר שאם לא מגיעים מוכנים למשחקים כאלה אז מקבלים בראש", הזהיר המאמן יוסי אבוקסיס, "ההרגשה שלנו טובה. התחושה שלי שונה מעט מאשר מה שהיה בהפועל תל אביב, למרות שתמיד קיבלתי מגוטמן הרגשה של מאמן שני ולא של עוזר מאמן. אני שמח להגיע למועדון שנותן הרגשה טובה, ומקווה שתהיה לנו שנה טובה. המטרה הברורה היא לעבור לשלב הבא".

"כמובן שנצטרך להתחזק בעוד שלושה שחקנים לפחות, זה לא הסגל הסופי. נעשה בדיקה קפדנית כי בקבוצה כמו בני יהודה אין לנו הרבה אופציות לתקן. יש לנו עוד קצת זמן עד תחילת הליגה. אני שמח שאיינוגבה נשאר, כי כשהגעתי לבני יהודה המחשבה היתה שהוא עוזב. בשיחה עם דמאיו הוא אמר לי שהוא לא מתכנן למכור אותו".

כפי שפורסם לראשונה, השוער דלה איינוגבה לא יטוס עם הקבוצה למחנה האימונים, כיוון שהספרדים לא הסכימו להוציא לו ויזה. בני יהודה עירבה כבר את אופ"א ומאמינה שהוא יצטרף כבר בימים הקרובים למחנה".

"אין הגרלה קלה, גם אני הייתי לא פעם בצד של האנדרדוג וניצחתי", אמר כפיר אדרי לפני ההמראה, "כשאתה בא פייבוריט יש לא מעט הפתעות. צריך לבוא מוכנים לכל משחק, במיוחד בשלבים האלה שיש לנו רק מה להפסיד. צריך לבוא מוכנים ולעבור שלב. זו המטרה".

"כל שנה מתרגשים מחדש, במיוחד עכשיו כשנוסעים למשחקים באירופה", הוסיף הקשר, "זה הכיף של כל שחקן. פתיחת עונה, מאמן חדש, דרך חדשה. אני מקווה שנתחיל את הקמפיין האירופי בצורה טובה. כל מאמן והדרך שלו, נצטרך להסתגל כמה שיותר לדרישות שלו".