שתף קטע נבחר

כדוריד: קטאר לא הופיעה מול נבחרת הנוער

הקטארים שזכו בכרטיס חופשי לאליפות אירופה בחרו שלא לעלות מול ישראל, שזכתה בניצחון טכני. יו"ר המשלחת: "הם טענו שאין להם חולצות, אך לדעתי זהו אקט פוליטי". הנבחרת הפסידה לבלארוס, ותתמודד על מקומות 14-13

הפתעה ציפתה לנבחרת הנוער של ישראל הבוקר (ה') בגטבורג שבשבדיה, כשנבחרתה המקבילה של קטאר לא הופיעה למשחק מולה במסגרת אליפות אירופה הפתוחה. בעוד שחקני קטאר, שזכו לכרטיס חופשי לטורניר, שהו מחוץ לאולם, פסק המשקיף על ניצחון טכני לישראל.

 

 

יו"ר המשלחת לשבדיה אבי כחלון סיפר: "ראש המשלחת שלהם טען שלקחו להם את החולצות, ואחר כך שהם שכחו את המדים במלון, והמשחק בוטל ונפסק ניצחון טכני לזכותנו. לדעתי זהו קטע פוליטי. הם בכלל לא טרחו לעלות לחימום, אפילו לא עם חולצות האימון שהיו להם".


נבחרת הנוער על הפרקט בשבדיה (צילום: אבי כחלון)

  

"שחקני קטאר ישבו ביציע במשחק לפנינו בין הונגריה לפינלנד, ומייד כשהוא הסתיים כל השחקנים יצאו החוצה, בעוד אלו שלנו עלו להתחמם. מאותו הרגע לא ראינו אותם יותר".

 

אחר הצהריים ההפסידה הנבחרת 16:18 לבלארוס, סיימה את שלב הבתים השני במקום השלישי ותתמודד מחר (ו') במשחק יחיד על מקומות 14-13 באליפות. יותם טל וטל הרשקוביץ' הבקיעו חמישה שערים לזכות הנבחרת. עוז חממי הוסיף 3, עומר גרא 2, וגידי שירי וניר מודריק 1 כל אחד.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אולג בוטנקו
צילום: דרור עינב
מומלצים