$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

היום באליפות ישראל: פרנקל בקפיצה לגובה

שיאנית ישראל תנסה לשפר את שיאה בסנטימטר ולהשיג את הקריטריון למשחקי לונדון 2012 (19:30 ישיר באתר)

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  07.07.11 - 11:17

היום הראשון באליפות ישראל באתלטיקה היה אמנם מעט מאכזב, כאשר הספורטאים הבכירים לא הצליחו להשיג את הקריטריון לאליפות העולם, אבל הערב (חמישי) יתקיים בהדר יוסף הקרב האמיתי. דניאל פרנקל, שיאנית ישראל בקפיצה לגובה, תתמודד מול מעין פורמן בשחזור הדרמה מהשנה שעברה, אז שיפרה את השיא והבטיחה את מקומה באליפות אירופה (בה הגיעה לגמר).

המטרה הפעם: לעבור 1.95 מטרים ולהבטיח את הכרטיס למשחקים האולימפיים בלונדון 2012. פורמן תנסה להפתיע ולשבור את שיאה כדי להבטיח את מקומה באליפות העולם בדאייגו שבקוריאה הדרומית בעוד פחות מחודשיים. כדי ששתי הישראליות יתנו את ההופעה הטובה ביותר, באיגוד האתלטיקה הביאו לאליפות את מריה קוצ'ינה הצ'כית, ששברה השנה את שיא העולם לנוער כשעברה 1.97 מטרים.

בעשור הקודם תחרות הקפיצה במוט עם אלכס אברבוך במרכזה הייתה הפנינה של האליפות, אך מאז שפרש הענף נמצא בירידה. אלכסנדר גריפיץ' הרוסי ינסה להרים מעט את הרף, תרתי משמע. יבגני אולחובסקי, שאמור לזכות באליפות ישראל, ינסה לקבוע תוצאה טובה.

יוחאי הלוי, שגנב אמש את ההצגה מקרויטר ופאלי, יתחרה גם היום הפעם בקפיצה לרוחק. הלוי, שנמצא בכושר נהדר, ינסה לשבור את שיאו ולעבור לראשונה 8 מטרים. היריב העיקרי של הלוי הערב יהיה גדי אוחיון בן ה-22, שעבר לאחרונה 7.61 מטרים. ניבה זיו, שזכתה אמש בפעם השמינית ברציפות בקפיצה המשולשת עם תוצאה מצוינת של 12.92 מטרים, תנסה להשלים דאבל בקפיצה לרוחק. יריבתה העיקרית תהיה רותם בטאט גולן.

דימיטרי גלושנקו, שהפסיד בפוטו פיניש את המקום הראשון ב-100 מטרים לאסף מלכה, ינסה לגמול לו במרחק הכפול. למרות ההפסד אמש, גלושנקו נחשב פייבוריט ברור ב-200 מטרים ואם לא ינצח זו תהיה הפתעה גדולה. גם אמיר דאי, עמרי הרוש, ראובן מאג'ולה ומיקי בר יהושע יחפשו להתברג בשלישייה הראשונה. אולגה לנסקי תנסה להשלים דאבל אצל הנשים

קרב מעניין נוסף על המסלול יהיה בריצה ל-5000 מטרים, כאשר מוגס טסמה ינסה לרדת מטווח 13 הדקות. אינדלאו טקאלה ו-וובה בריהון יאבקו גם הם על המקום הראשון בין הישראלים. באליפות יתחרו גם צ'פריאן קוטוט מקניה ו-וולדסנבט דבבה מאתיופיה.