שתף קטע נבחר

עתודת הנשים רוצה דרג א': "יש מוטיבציה ורעב"

11 שנים אחרי שנבחרת הגברים כיכבה באוכריד, האם העיר המקדונית תאיר פנים גם למקבילה הנשים באליפות אירופה? המאמן עדני דגן: "מגיעים בכושר המתאים ונטולי אגו"

המטרה - דרג א'. בשנת 2007 השתתפה נבחרת העתודה לנשים של ישראל בפעם האחרונה בדרג הבכיר של היבשת, ארבע שנים חלפו והכחולות-לבנות מעוניינות לשחזר את ההיסטוריה. על הפרקט במקדוניה.

 

  • הצטרפו לעמוד של ynet ספורט בפייסבוק
  • הצטרפו לפייסבוק של ynet וקבלו עדכונים חמים וסרטונים בלעדיים

     

    העיר אוכריד זכורה לחובבי הכדורסל כזו בה נבחרת העתודה לגברים בחול-לבן זכתה במדליית הכסף ההיסטורית ב-2000. האם היא גם תאיר פנים למקבילה הנשית גרסת 2011. "כמו בכל שנה, גם הפעם המטרה שלנו היא לעלות לדרג א'", סיפרה הקפטנית שירה שכט. "הבנות מבינות את גודל המשימה העומדת לפנינו ויודעות, שכדי להשיג אותה, כולן צריכות לתת אקסטרה".


    עדני דגן. מקדוניה תאיר פנים גם לעתודת הנשים? (צילום: ראובן שוורץ)

     

    מלבד שכט, הסגל הישראלי כולל גם את: הדר גוטין, ענבל יערי, אלואיזה כץ, בר גיליניסקי, מעיין לוי, ענבר לברון, דניאל חג'ג', ירדן גוט, אדווה
    עתודה נשים - לוח משחקים 2011
    ישראל - בלגיה יום שישי, 8/7 17:30
    ישראל - אסטוניה יום שבת, 9/7 22:00
    ישראל - צ'כיה יום ראשון, 10/7 15:15
    ישראל - יוון יום שלישי, 12/7 17:30
    ישראל - אוסטריה יום רביעי, 13/7 13:00
    קרופניק, עלית כהן ודפנה מלר.

     

    את הסגל ידריך עדני דגן, שהוליך את נבחרת הנערות עד לחצי גמר אליפות אירופה דרג ב' לפני שנתיים באילת. "מהמידע שליקטנו עד כה, בלגיה היא נבחרת מצוינת ששבע שחקניות שלה משחקות גם בבוגרות", סיפר דגן. "עשינו הכנה טובה ואנחנו מגיעים בכושר המתאים לאליפות".


    מעיין לוי. הכחולות-לבנות רוצות דרג א' (צילום: לימור נוח)

     

    "יש לנו נבחרת נטולת אגו, עם הרבה רצון ומוטיבציה להצליח", הוסיף דגן. "אני מקווה שנצליח להשיג את המטרה שהצבנו לעצמנו באליפות הזו והיא להעפיל לדרג א'".

     

    שכט המשיכה: "רוב הבנות מגיעות לקמפיין הזה לאחר שלא שיחקו הרבה דקות העונה. ועדיין, השחקניות מגיעות עם מוטיבציה והרבה רעב. עברנו משחקי הכנה בסרביה מול קבוצות מהטופ האירופאי, כמו סרביה ורוסיה".

     

    "אני מצפה מעצמי להרבה, כמו שאני מצפה מכל אחת מחברותיי לנבחרת", סיכמה שכט, המשחקת במכללת מונמאות'. "אני מביאה לנבחרת ניסיון שצברתי בשנים האחרונות בנבחרות השונות ונקווה שאצליח יחד עם חברותיי להשיג את המטרה".
  •  

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: אורן אהרוני
    שירה שכט
    צילום: אורן אהרוני
    מומלצים