שתף קטע נבחר

צילום: AP, רויטרס

בדרך לסנסציה? 0:0 לארגנטינה עם קולומביה

מארחת הקופה אמריקה שוב אכזבה עם תיקו שני ברציפות, הפעם מול 'הקפטרוס', שלא היו רחוקים מהפתעה גדולה. כעת חייבים ליונל מסי וחבריו לנצח במחזור האחרון את קוסטה ריקה כדי לא לעוף כבר בשלב הבתים

90 דקות חלשות בתיקו 1:1 מול בוליביה, הספיקו כדי להעלות את מפלס הלחץ בנבחרת ארגנטינה לגבהים חדשים. לפנות בוקר (ה') מארחת הקופה אמריקה קיוותה לתת תשובה הולמת לכל המפקפקים בה, אך שוב אכזבה קשות וסיימה בתיקו 0:0 עם קולומביה במחזור השני של בית א'.

 

 

אם לפני ארבעה ימים ייחסו את היכולת החלשה להתרגשות ממשחק הפתיחה, הרי שהפעם כבר באמת אין תירוצים. הקהל בסנטה פה הכין קבלת פנים נהדרת לנבחרת האלביסלסטה, אך נאלץ לראות הרכב כמעט זהה לזה שפתח מול בוליביה ושוב חזה בתצוגה עלובה של ליונל מסי וחבריו, שפתאום מוצאים עצמם על סף הדחה.


פלקאו מחייך, מסי לא רוצה להביט לאוהדים בעיניים (רויטרס) 

 

כבר מהפתיחה התקשו הארגנטינים להניע את הכדור ולשבור את הלחץ של 'הקפטרוס', שמבחינתם היו יכולים בשקט לרדת ביתרון 0:2 להפסקה. בדקה ה-18 גוסטבו

 ראמוס היה יכול להשתיק את האוהדים המקומיים, אך בעט משלושה מטרים מעל המשקוף והחמיץ הזדמנות אדירה.

 

שמונה דקות מאוחר יותר רק המזל הציל את ארגנטינה. איבוד כדור אומלל של גבי מיליטו אפשר לראמוס לפרוץ לרחבה, ניקולאס בורדיסו הגיע מאחור והכשילו, אך השופט העניק יתרון ודאיירו מורנו בעט לחוץ מול שער ריק. בהמשך סידר מסי מצב של אחד על אחד לאסקייל לאבסי המאכזב, שלא הצליח לכבוש מול לואיס מרטינס, השוער הקולומביאני המצוין.


גוטיירס וסבאלטה מתרסקים על כר הדשא (צילום: AP)

 

אחרי החזרה מחדרי ההלבשה, המאמן סרחיו באסטיסטה החליט לא לערוך שינויים ב-11 שפתחו במשחק ורק בהמשך הכניס את סרחיו אגוארו וגונסאלו היגוואין, שלא שינו הרבה. מסי, ששוב נראה אובד עצות במדים הלאומיים, עוד ניסה לסדר מספר מצבים לחבריו עד הסיום, אולם הקולומביאנים הצליחו לעמוד בלחץ ולא היו רחוקים גם לעקוץ מהעבר השני.

 

כעת חייבת ארגנטינה ניצחון על קוסטה ריקה במחזור האחרון כדי להעפיל לרבע הגמר, אך גם במקרה שתשיג את שלוש הנקודות, כלל לא בטוח שתעפיל מהמקום הראשון. זאת מאחר שקולומביה תוכל להבטיח את הפסגה בבית א' במידה שתנצח את בוליביה. איבוד נקודות של המארחת ישלח אותה קרוב לוודאי הביתה, באחת הסנסציות האדירות בתולדות הטורניר של דרום אמריקה.

 

הלילה (1:15, שידור ישיר בספורט 5+ לייב) ייערך המשחק הנוסף בבית א', כאשר בוליביה תפגוש את קוסטה ריקה ותקווה להשיג שלוש נקודות שיסבכו מאוד את הבית ויקרבו גם אותה לרבע הגמר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הפנים של מסי אומרות הכל
צילום: רויטרס
מומלצים