$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

0:3 למכבי על בירשחוט. איוניר: "מתקדמים"

מוכנים כבר לפתיחת העונה ולקרב מול לנקארן בליגה האירופית? ככה זה נראה. הצהובים סיימו את המסע בחו"ל עם מאזן 4 מ-4. מלול כבש ראשון (50) ובישל לניבאלדו (81), דאבור קינח (88). רועי דיין פתח בצד השני

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  06.07.11 - 22:30
עוד ניצחון לצהובים. (האתר הרשמי)
עוד ניצחון לצהובים. (האתר הרשמי)

בשנים האחרונות מכבי ת"א פותחת את העונה עם רכש נוצץ ולאחר מכן מאכזבת בגדול. השנה מקווים בקרית שלום לפתוח בדרך חדשה ועל פי התוצאות במחנה האימונים, זה נראה לא רע בכלל. הצהובים ניצחו הערב (רביעי) 0:3 את בירשחוט והשלימו 4 ניצחונות מ-4 משחקים. אז נכון שאנחנו רק בחודש יולי, אבל רגע לפני הקרב מול לנקארן האזרית בליגה האירופית, החבורה של איווניר נראית מוכנה.

אחרי שלושה ניצחונות על מילואי מנשנגלדבאך, גאלאץ הרומנית ואלמיר סיטי ההולנדית, מכבי ת"א פגשה את קבוצתו החדשה של רועי דיין (שפתח בהרכב) באנטוורפן. הפתיחה היתה שייכת לבלגים, אולם מאמצע המחצית הראשונה השליטה עברה לשחקנים בצהוב. קולאוטי סיכן את השער פעמיים אבל שתי הקבוצות ירדו להפסקה בתיקו מאופס (אגב, חיימוב הדף לקורה באחד המקרים ושער של בירשחוט נפסל).

בחצי השני איווניר ביצע חילופים רבים וזה השתלם בגדול. מלול המחליף (פעיל מאוד) כבש בדקה ה-50 והמשיך לתרום כשבישל לניבאלדו (עוד מחליף) שנגח פנימה. מונס דאבור, שנחשב לכישרון גדול, הראה ניצוצות כשכבש בסיבוב בדקה ה-88 את השלישי וסגר עניין. זה היה המשחק האחרון במחנה והצהובים יחזרו לישראל ביממה הקרובה במצב רוח טוב. "אני שמח שסיימנו את מחנה האימונים בעוד משחק טוב", אמר איווניר בסיום, "הקבוצה ממשיכה להתקדם. המשימה שלנו עכשיו היא לשמור על צניעות ולהמשיך בדרך שהתחלנו בה". לאחר המשחק יצאו השחקנים לארוחת ערב בצוותא עם רועי דיין, אוהדי לויטה ולירוי צעירי.

מהלך המשחק
לא עברו שלוש דקות משריקת הפתיחה וקולאוטי (שנמצא בכושר טוב) היה קרוב להבקיע, אך הבלגים הרחיקו מהקו. דקה אחר כך (4), חיימוב הדף כדור קרן מסוכן לקורה. הקצב טוב מול 1,500 הצופים ביציע. השחקן המסוכן ביותר של בירשחוט עד כה הוא מקדונלד, שהגיע להזדמנות מצוינת בדקה ה-17. למזלו של איווניר, חיימוב הדף. דקה לאחר מכן נפסל שער של סידיבה (בצד הבלגי) בטענת נבדל.

אחרי דקות חלשות יחסית, הגיעה הזדמנות טובה לקולאוטי (33). החלוץ בעט מתוך הרחבה ומאורו הצליח להסית את הכדור לכיון השוער, פאצ'ובסקי. 4 דקות מאוחר יותר כחלון ביזבז הזדמנות טובה לאחר דקות טובות של מכבי ת"א.

איווניר ביצע מספר חילופים במחצית וזה השתלם לו. שני המחליפים, דור מלול וג'יזרמו ישראלביץ', החליפו מסירות בדרך לשער של מלול, שלא התקשה וכבש בקלות בדקה ה-50. שלוש דקות אחר כך מלול המשיך במומנטום, הגביה לרחבה וקולאוטי נגח ליד הקורה. הלחץ הצהוב המשיך כאשר בדקה ה-56 זיזוב (גם מחליף) מצא את ייני בעזרת כדור חכם, אולם שוער הדף את הבעיטה של האחרון. 6 דקות אחר כך, שוב נפסל שער בלגי בטענת נבדל. רגע לפני שהוחלף, האריס מדוניאנין פרץ לרחבה כשהוא משאיר שחקן הגנה ואת השוער מאחור ושיחרר כדור רוחב, שלרוע המזל לא הגיע לקאנוטה.

בדקה ה-81 הגיע ה-0:2. שוב מלול היה מעורב אחרי שהגביה מדויק לרחבה וניבאלדו נגח פנימה. שתי דקות לסיום (88) הגיע הקינוח. דהן שלח מסירה שחתכה את ההגנה ודאבור בסיבוב כבש את ה-0:3. פיניש מוצלח למחנה האימונים.

הרכבים
מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עידן ורד (דור מלול/46), סאבו פאביצ'ביץ' (שרן ייני/46), קלמי סבן, יואב זיו, האריס מדוניאנין (רפי דהן/70), מושיקו לוגסי (רועי קהת/50), דור מיכה (מונס דאבור/60), דיא סבע (אלי זיזוב/46), תמיר כחלון (גיז'מו ישראלביץ'/46), רוברטו קולאוטי (מוסא קאנוטה/60).
בירשחוט: טומיסלב פאצ'ובסקי, טרסור דיאובו, דרייס ווטנס, עדנן קוסטוביץ', שריל מקדונלד, רועי דיין, איברהים סידיבה, ווסה ניוני, מייק סמט, רוי מאורו, רומלו.