שתף קטע נבחר

סטיאווה וצמד אנגליות מעוניינות בעומר גולן

החלוץ של לוקרן מבוקש על ידי הרומנים, שמשחקים בליגת האלופות. שתי קבוצות מהפרמייר-ליג גם מתעניינות בישראלי וצפויות לשלוח סקאוטים לצפות בו

לפני שנחת בלוקרן הבלגית, בחלון ההעברות של ינואר בשנה שעברה, היה מבוקש עומר גולן על ידי מספר קבוצות נוספות. החלוץ התאקלם בבלגיה, אבל לאחרונה מתברר כי ההתעניינות בו לא שככה לגמרי והוא עשוי למצוא את עצמו כבר בינואר הקרוב לובש את מדיה של קבוצה אחרת.

 

השם הבולט ביותר מבין המתעניינות בגולן הוא זה של סטיאווה בוקרשט הרומנית, שמשחקת העונה בליגת האלופות. סטיאווה, שמינתה לפני שלושה

שבועות את המאמן דורינל מונטיאנו במקומו של מאריוס לקאטוש, אמורה לשלוח נציג על מנת לעקוב אחרי החלוץ במשחק הידידות של נבחרת ישראל נגד חוף השנהב (19.11).

 

במקרה והעיסקה אכן תצא לפועל, לא יהיה גולן הישראלי הראשון ללבוש את מדי הקבוצה הרומנית, בה שיחק בעבר קלמי סבן ממכבי נתניה. מלבד סטיאווה, נמצא גולן על הכוונת של שתי קבוצות נוספות, שתיהן מהפרמייר-ליג. צמד המתעניינות האנגליות עשויות גם הן לשלוח נציגים למשחק.

 

עדיין לא ברור אם לוקרן תסכים למכור את גולן כבר עכשיו, אחרי שאשתקד היה שחקן הרכש היקר ביותר שלה. גולן בן ה-26 כבש העונה שלושה שערים במדי לוקרן, המדורגת במקום השמיני בטבלת הליגה הבלגית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עומר גולן
צילום: אלי אלגרט
מומלצים