שתף קטע נבחר

מונדיאל הנשים: ארה"ב ושבדיה ברבע הגמר

בית 3: האמריקניות הביסו את קולומביה 0:3 במשחק בו גילו עליונות מוחלטת. השבדיות הגיעו גם הן לשש נקודות משני משחקים בזכות ניצחון 0:1 על צפון קוריאה

ארצות הברית ושבדיה ברבע גמר מונדיאל הנשים הנערך בגרמניה. שתי הנבחרות זכו הערב (ש') בניצחונות והגיעו למאזן של שש נקודות בבית 3.

 

 

האמריקניות גילו עליונות מוחלטת על פני קולומביה, אותה הביסו 0:3. הנבחרת הדרום אמריקנית נותרה ללא נקודות אחרי שני משחקים. הת'ר אוריילי כבשה שער אדיר בבעיטה מרחוק בדקה ה-12, לאחר שניצלה איבוד כדור של הקולומביאנית ליליאנה סלסאר.


האמריקנית הת'ר אוריילי והקולומביאנית כרמן רודאייגה (רויטרס) 

 

מייגן רפיניו, אשר שולבה כמחליפה, כבשה את השער השני (50) בבעיטה חזקה לרשת הגבוהה וחגגה בשירת "Born in the USA" למקרופונים ומצלמות הטלויזיה. קרלי לויד

הבקיעה (57) את השער השלישי, כאשר בעטה מרחוק והשוער הקולומביאנית סנדרה ספולבדה שמטה ברשלנות לתוך שערה.

 

רפיניו בעטה כדור אדיר מקרוב למשקוף בדקה ה-68 וכדור נוסף של אבי וומבאק ננעץ (80) גם הוא בעמוד השער. הקולומביאניות ניסו לבעוט מספר פעמים למסגרת, אבל לא סיכנו בצורה ממשית את השער עליו הגנה הופ סולו.

 

נבחרת שבדיה הבטיחה גם היא את מקומה ברבע הגמר, כאשר גברה 0:1 על צפון קוריאה באוגסבורג. הקשרית ליסה דלקוויסט כבשה (64) את השער היחיד במשחק. קולומביה וצפון קוריאה איבדו סיכויים לעלות. 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הת'ר אוריילי מארה"ב חוגגת
צילום: רויטרס
מומלצים