$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלישע לוי: ''חייבים לעבוד על תיאום בהגנה"

מאמן מכבי חיפה מודאג לפני הקרב עם בוראץ במוקדמות הצ'מפיונס ליג. קטן לא התאמן אתמול בערב, אך הוא אמור להיות כשיר למשחק מול ויקטוריה פלזן הצ'כית

תומר לוי
תומר לוי  02.07.11 - 12:17
רוצה תיאום בהגנה. אלישע (באדיבות האתר הרשמי)
רוצה תיאום בהגנה. אלישע (באדיבות האתר הרשמי)

11 ימים בלבד לפני המשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות, ובמכבי חיפה קיימת דאגה מסויימת. האלופה הישראלית הפסידה בשני משחקי ההכנה שלה עד כה, כאשר ב-180 הדקות הללו היא לא מצליחה למצוא את הרשת. ב-13 ביולי כאמור יארחו הירוקים את בוראץ הבוסנית, והמאמן אלישע לוי יודע שהשיפור חייב לקרות מהר מאוד.

חיפה העלתה שלב בכל מה שקשור להכנות למפגש הכפול עם הבוסנים, כאשר שחקנים בקבוצה סיפרו לאתר ערוץ הספורט כי ביומיים האחרונים הראה להם אלישע לוי קטעי וידאו ממשחקיה של בוראץ באניה לוקה, ותירגל במיוחד את חוליית ההגנה.

"אנחנו צריכים לתת דגש חזק על התיאום בהגנה ולהגיע מסודרים", אמר המאמן לחניכיו והתייחס גם לחלק הקדמי, "אני בטוח שהגולים יגיעו ברגע שניכנס לכושר משחק, זה לא מה שמדאיג אותי".

יניב קטן לא התאמן אתמול בערב לאחר שלא הרגיש בטוב. מוחמד גאדיר שסבל מכאבים בשרירי הבטן ושלומי אזולאי שהתגבר על מחלה, חזרו לאימונים. ההערכה היא שלרשות אלישע לוי יעמוד סגל מלא לקראת המשחק הערב מול ויקטוריה פלזן הצ'כית.