שתף קטע נבחר

צילום: AP, רויטרס

מאמן ברזיל, מנזס: "מתכוון לחדש מול ונצואלה"

קופה אמריקה: ה'סלסאו' תפתח ביום א' את את משחקיה בבית 2 ומאמנה הצהיר: "אני לא רוצה שנחזיק בכדור חמש דקות וניתן ליריבה להתארגן". השוער, ז'וליו ססאר: "עדיין לא שכחנו את ההפסד להולנד במונדיאל". פרגוואי תשחק נגד אקוודור

לשכוח את הכישלון בדרום אפריקה. זו המטרה של נבחרת ברזיל שתחל מחר (א') את דרכה בטורניר הקופה אמריקה בארגנטינה, עת תתמודד בבית 2 מול ונצואלה בלה פלטה. נכון, המאמנים התחלפו והפעם מאנו מנזס על הקווים, אבל תשעה שחקנים נותרו עדיין מהסגל שזימן בשעתו דונגה למונדיאל.

 

 

שנה עברה מאז ההפסד להולנד ברבע גמר המונדיאל וכעת תציג ברזיל כוכבים חדשים שעלו מהנבחרות הצעירות. מלבד הוותיקים דוגמת דני אלבס, אלשנדרה פאטו ואלאנו, תציג ה'סלסאו' גם את כוכבי העתיד - לוקאס רודריגס מורה, ניימאר ופאולו הנריקה גאנסו.


ניימאר. לברזיל יש על מי לבנות בחלק הקדמי (AP

 

"ההפסד להולנד כבר שייך להיסטוריה, אבל אנחנו עדיין חושבים עליו", הודה השוער ז'וליו ססאר. "עכשיו יש לנו נבחרת חדשה וצוות מקצועי חדש, הצלחה בטורניר הזה חשובה לא רק לי, אלא לכל הסגל".

 

מייקון, שכבש שער מזווית קשה מול צפון קוריאה באותו מונדיאל, הבטיח: "אנסה לכבוש שוב שער כזה. חשוב לכולנו להתגבר על מה שקרה". ניימאר, שלא שיחק בדרום אפריקה: "עכשיו זה טורניר אחר, המטרה שלנו לזכות בו". 


"בטוח שיהיה קשה". מאנו מנזס עם רוביניו (AP) 

 

המאמן, מאנו מנזס, שאמור להציב מערך 4-3-3, אמר: "בדרך כלל ברזיל מחזיקה בכדור, אבל אני רוצה להביא משהו שונה. לא רוצה שנחזיק בכדור חמש דקות, ננסה ליצור מרווחים וניתן ליריב להתארגן. בטוח שונצואלה תקשה עלינו, גם לספרד לא היה קל נגדה במשחק ידידות (0:3 לספרדים) בינהן".

 

ברזיל מועמדת ברורה לניצחון לא רק בשל העדיפות הנוכחית של שחקניה, אלא גם בשל המסורת. בחמישה משחקים בקופה אמריקה מול ונצואלה ניצחה ברזיל בחמישה וכבשה 25 שערים. לעומת זאת ונצואלה הצליחה לסחוט תיקו 0:0 במוקדמות מונדיאל 2010.


שוער פרגוואי חוסטו ויאר. גם האלבירוחה יוצאת לדרך (רויטרס) 

 

על פי האימונים נראה כי מנזס יציב את ההרכב הבא: ז'וליו ססאר; דני אלבס, לוסיו, טיאגו סילבה, אנדרה סנטוס; לוקאס לייבה, ראמירס, פאולו הנריקה גאנסו;

רוביניו, ניימאר, אלשנדרה פאטו. החדשות הטובות מבחינת ונצואלה הן החלמתו של קשר בורוסיה מנשנגלאדבך, חואן אראנגו, אשר יעמוד לרשות המאמן ססאר פריאס.

 

במשחק נוסף תתמודד פרגוואי מול אקוודור בעיר סנטה פה, כאשר את ההתקפה של האלבירוחה יובילו רוקה סנטה קרוס מבלקבורן ולוקאס באריוס מבורוסיה דורטמונד. קשר אקוודור, מיקאל ארויו: "פרגוואי יריבה חזקה שמופיעה בקביעות במונדיאלים, השחקנים שלה אף פעם לא מוותרים על כדורים".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים