$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

כסף לג'רבי במיאמי: "מאוכזבת, רציתי זהב"

הראשונה ניצחה במיאמי שלוש יריבות לפני שהפסידה לאלופת העולם לשעבר, השניה הודחה בחצי הגמר

דניאל רוט  02.07.11 - 09:35
ג'רבי, מדליית כסף במיאמי

המשלחת הישראלית לגביע העולם בג'ודו הנערך במיאמי כבר השיגה שתי מדליות. ירדן ג'רבי (עד 63 ק"ג) זכתה בכסף לאחר שניצחה שלושה קרבות והפסידה בגמר לאלופת אירופה לשעבר, בעוד שרוני שוורץ (עד 48 ק"ג) לקחה ארד.

ג'רבי פתחה את התחרות עם ניצחון באיפון על סטפני טרמבליי הקנדית. ברבע הגמר גברה על יאהירה אגירה מספרד ביוקו ובחצי הגמר ניצחה את הילדה דרקסלר מאוסטריה בווזארי. שרה קלארק הרביטית, אלופת אירופה לשעבר, כבר הייתה יותר ממוקדת מהישראלית וניצחה בקרב עם חניקה בתוך ההארכה. הזכיה במדליה מעניקה לג'רבי נקודות חשובות במאבק מול אליס שלזינגר על הכרטיס למשחקי האולימפיים בלונדון..

"רציתי זהב ואני מאוכזבת, אבל אני מסתכלת קדימה. מי שנתן לי את הכוח למדליה זה המאמן שלי שני הרשקו. בלעדיו זה לא היה קורה", אמרה ג'רבי לאתר ערוץ הספורט.

שוורץ פתחה עם ניצחון באיפון על אלכסה לידי,  לאחר מכן הכניעה את לודמילה בוגדנובה בווזארי ובחצי הגמר נכנעה לאויאנה בלנקו, סגנית אלופת העולם לשעבר. בקרב על הארד גברה הישראלית על אנטואנטה גלגילוס.

ליטל עבדי, המתחרה באותו משקל (עד 48 ק"ג), הפסידה בקרב הראשון באיפון לאיזבל לטוליפה. שירה ראשוני נכנעה לליסה קירני באיפון ושחר לוי (52 ק"ג) הודחה לאחר הפסד בווזארי ליולית' סאנצ'ס. 

ביום ראשון במיאמי: ליאור וילדיקאן (עד 70 ק"ג), ויקטור פישמן (עד 90 ק"ג) ועמרי קניון (עד 78 ק"ג).