שתף קטע נבחר

גלבוע/גליל רוצה את מורן רוט, אלן קרוב לסיכום

סגנית האלופה מעוניינת לחזק את עמדת הגארדים שלה, ומעוניינת להחתים את רכזה של חולון. צ'ייסון אלן יצטרף?

סגנית האלופה, גלבוע/גליל, מעבירה הילוך לקראת בניית הסגל לעונה הקרובה. לאחר צירופם המוקדם של הפורוורד יאן מרטין והגארד הצעיר והמוכשר נמרוד טישמן, מקווה המאמן ליאור ליובין למלא את שורות הקו האחורי בשחקנים בכירים.

 

 

גוני יזרעאלי מעוניין להישאר בקבוצה, ואלא אם כן תגיע הצעה רשמית מהפועל ירושלים שהתעניינה במצבו, צפוי הגארד הישראלי להמשיך עוד עונה בעמק. מי שאולי יצטרף אליו, הוא חברו לקו האחורי בקבוצת הפועל חולון לשעבר, מורן רוט.


מורן רוט מול גל מקל וגלבוע/גליל בעונה שעברה (צילום: חגי אהרון)

 

נכון לעכשיו, רוט (29, 1.84 מ') צפוי שלא להמשיך בחולון, שנמצאת במצוקה כלכלית, והוא נמצא במשא ומתן עם הקבוצה הצפונית. בעונת 2007 הסתיים רומן קצרצר בין רוט לגליל בטונים צורמים ובעזיבתו של הגארד, אך כאמור, השנה ישמחו שני הצדדים לחידוש הקשר.

 

גם מאמנו של רוט מהעונה שחלפה, דני פרנקו, מעוניין ברכז המוכשר בקבוצתו החדשה ברק נתניה. עם זאת, נראה שהסיכויים לכך אינם גבוהים ברגע זה, נוכח ההצעה הנמוכה משמעותית מזו של הגלילים. אם רוט לא יצטרף, צפוי טישמן להיות הרכז השני.

 

מי שכבר קרוב לסיכום סופי ולהצטרף אל הזר קורטני פלס, שכבר חתום בקבוצה, הוא בוגר מכללת נורת'איסטרן, הגארד הצעיר צ'ייסון אלן (22, 1.93 מ'), שקיווה להיבחר בדראפט האחרון. אלן נחשב לשחקן זריז ואתלטי, ולשומר קשוח. בעונת השיא שלו במדי המכללה רשם אלן 16.7 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בממוצע למשחק.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים