$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גם העונה: דרבי ת"א וחיפה בגביע הטוטו

השיבוץ שוב ייערך על פי מיקום גיאוגרפי. בית"ר י-ם מול הפועל באר שבע, דרבי סוער מחכה לנו גם בפתח תקוה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.06.11 - 20:04
הדרבי התל אביבי בעונה שעברה. (ניר בוקסנבאום)
הדרבי התל אביבי בעונה שעברה. (ניר בוקסנבאום)

גביע הטוטו לא ממש מעניין? גם השנה, בדומה לאשתקד נראה כי עוד לפני פתיחת ליגת העל נזכה לעניין בכדורגל הישראלי. הערב (שני) פורסם שיבוץ הבתים של גביע הטוטו והתברר כי מצפים לנו לא מעט משחקים מסקרנים. במוקד עומדות מכבי והפועל תל אביב ששובצו לאותו בית, מה שמבטיח דרבי, כפי שקרה גם ב-2010/11. גם מכבי והפועל חיפה הוגרלו ביחד, לבית א' וגם הכרמל יקבל דרבי משלו כבר הקיץ.

על פי השיטה, שהונהגה כבר בעונה האחרונה, הוחלט כי על מנת ליצור מתח ועניין במפעל השלישי בחשיבותו החלוקה לבתים תיעשה על פי מיקום גיאורגפי במטרה ליצור בתים כמה שיותר מסקרנים. הקבוצות חולקו ל-4 בתים, אך עדיין לא פורסם לוח המשחקים המלא. בכל מקרה המפגשים יתקיימו לפני פתיחת העונה כאשר כל מועדון יתמודד בסך הכל ב-3 משחקים (משחק אחד מול כל יריבה) ו-2 הראשונות יעפילו לרבע הגמר.

כאמור שיבוץ המשחקים קבע כל שתי הקבוצות התל אביביות ישחקו בבית ג' כאשר גם בני יהודה והפועל עכו שובצו. בבית א', מלבד האלופה ויריבתה העירונית יהיו גם בני סכנין וכן מחזיקת גביע הטוטו הנוכחית עירוני קרית שמונה. בית"ר ירושלים תשחק בבית ד' עם הפועל באר שבע מ.ס אשדוד וגם העולה החדשה, הפועל ראשון לציון.

בנוסף יתקיים דרבי לוהט גם במסגרת בית ב'. שתחי הקבוצות של פתח תקווה שובצו ביחד ואליהן מצטרפות מכבי נתניה והעולה השניה לליגת העל, הפועל רמת השרון. החל משלב רבע הגמר יתקיימו המשחקים בשיטת נוק אאוט, כאשר קרבות חצי הגמר והגמר יתקיימו במגרש נייטרלי.

השיבוץ המלא
בית א': קרית שמונה, בני סכנין, הפועל חיפה, מכבי חיפה.
בית ב': מכבי נתניה, הפועל פ"ת, מכבי פ"ת, עירוני רמה"ש.
בית ג': מכבי ת"א, הפועל ת"א, בני יהודה, הפועל עכו.
בית ד': בית"ר ירושלים, הפועל ראשל"צ, מ.ס. אשדוד, הפועל ב"ש