שתף קטע נבחר

מחר: הפועל פ"ת חוזרת לעסוק בכדורגל

על רקע הבעיות הכלכליות ומעורבות בעליה בפרשת 'הכדור המרכזי', תפתח הקבוצה מאם המושבת את אימוניה לעונה הקרובה. המנכ"ל אפי צפריר: "מקווה שנעמיד תקציב ראוי"

בצל פרשת 'הכדור המרכזי' ומעצרם של הבעלים גל חצור ותומר סיני, בהפועל פ"ת מנסים לשדר עסקים כרגיל ומחר (17:00) תפתח הקבוצה את אימוניה לעונת המשחקים הנוכחית.

 

 

אפי צפריר, מנכ"ל הקבוצה, ייפגש הערב (ב') עם מספר אנשי עסקים בניסיון להשיג סיוע כלכלי לתקציב המועדון. בפ"ת נחושים להוכיח לרשות לבקרת התקציבים כי למרות החקירות המתנהלות סביב הקבוצה, היא מסוגלת לפתוח את העונה הבאה בליגת העל.


אפי צפריר. לא איבד תקווה (ניר כהן)

 

"אין קשר לחקירות או לא, אנחנו פותחים מחר את העונה ואני מקווה שבעזרת אותם אנשי עסקים שהם אוהדים של הקבוצה, נעמיד תקציב ראוי לקבוצה", אמר צפריר. 

 

בקבוצה חתומים מספר שחקנים בכירים שיגיעו לאימון מחר תחת הדרכתו של גילי לנדאו, בעוד שכמה מחבריהם לסגל ישבו בימים הקרובים עם ראשי המועדון למשא ומתן על המשך דרכם. 

 

לפי ההערכות, הקבוצה תעמיד לעונה הקרובה תקציב מינימום. יחד עם זאת, בפ"ת עדיין מקווים שפרשת 'הכדור המרכזי' תסתיים ללא כתבי אישום, דבר שעשוי למשוך רוכשים פוטנציאליים למועדון. 


אחרי כל הדמעות, אולי כפ"ס תהיה זו שתשחק בליגת העל? (אורן אהרוני)

 

במידה שראשי הפועל פ"ת לא יצליחו להעמיד תקציב ראוי, לחילופין להציג בפני הבקרה את הביטחונות והאישורים למהלך תקין של ההנהלה, תהיה זו הפועל כפר סבא שתחליפה בליגת העל.

 

ראשי כפ"ס, שקיבלו כבר לפני למעלה משבוע הודעה לפיה עליהם התכונן לליגת העל, יפגשו מחר לשיחת הבהרה עם יו"ר הבקרה עופר אורליצקי. במקביל, בהפועל אשקלון מעוניינים לבדוק משפטית את הנושא כדי שהקבוצה מהדרום תהיה זו שתישאר בליגת העל, אם וכאשר פ"ת לא תעמוד במשימה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גילי לנדאו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים