שתף קטע נבחר

הלפרין מחכה למכבי: "התרגלתי לצבע האדום"

הגארד הישראלי של אולימפיאקוס ממתין למפגש הרשמי הראשון מול קבוצת נעוריו, ביום ה' בפיראוס: "אני ארגיש מוזר בשתי הדקות הראשונות, אבל זה יעבור". עוזר המאמן מאנוסליס: "אם נעצור את ארויו, יהיה לנו סיכוי טוב לנצח"

מכבי תל אביב תצא מחר (ד') בשעת בוקר מוקדמת ליוון, לקראת המפגש עם אולימפיאקוס פיראוס ועם שני הצהובים לשעבר, יותם הלפרין וניקולה וויצ'יץ'. הגארד הישראלי עבר רגעים לא קלים במשחק הידידות בחודש שעבר בהיכל נוקיה, כשחלק מהאוהדים שרקו לו בוז.

 

 

"היו כאלו שיצאו נגדי, כי לא זכינו באליפות ישראל ועזבתי את מכבי אחרי שש שנים", ניסה הלפרין להסביר לתקשורת היוונית את מה שקרה לו בארץ. "אולי הם מאוכזבים ממני, אבל זה הכדורסל. עם הזמן זה יעבור להם".


הלפרין עם וויצ'יץ'. "לא משחק רגיל עבורי" (צילום: שי וליץ)

 

על המפגש הרשמי הראשון מול קבוצת נעוריו אמר: "ההצלחה של אולימפיאקוס היא החשובה לי ביותר, וכדי להגיע אליה נצטרך לנצח את מכבי. זה לא משחק רגיל עבורי, אבל הניצחון בו שווה שתי נקודות, כמו כל ניצחון. בשתי הדקות הראשונות אני ארגיש מוזר, אבל אחר כך זה יעבור. התרגלתי כבר לצבע האדום ואני מרוצה".

 

הפורוורד פאנוס ואסילופולוס, שהחמיץ את המשחקים מול ציבונה זאגרב וקבאלה בגלל פציעה בעקב, החלים כמעט לחלוטין וצפוי לעמוד לרשותו של המאמן פנאיוטיס יאנאקיס ביום ה' (21:45).

 

באולימפיאקוס לא קונים את הקביעה כי הם המועמדים הברורים לניצחון. "אין פייבוריטית בסוג כזה של משחקים", אמר ל-ynet עוזר המאמן מאנוס מאנוסליס. "אנחנו צריכים לשחק חזק וקבוצתי עד השנייה האחרונה. חסרו לנו שחקנים בהכנה לעונה ואנחנו ממשיכים לעבוד. הגיעו הרבה חדשים ואני מעריך שרק בעוד חודש נהיה בכושר טוב".


ארויו. הצוות המקצועי היווני כבר סימן אותו כמטרה (צילום: אלי אלגרט)

 

- כיצד תשפיע ההתרגשות על וויצ'יץ' והלפרין?

"בסוג כזה של משחקים, בייחוד באולם שלנו, זה לא ישפיע עליהם יותר מדי. הם ישחקו כמו כל השחקנים, וגם במכבי יתייחסו אליהם כמו לשאר. זה לא

כמו במשחק ההכנה שהיה בתל אביב. אנחנו לא צריכים להתעמק יותר מדי במשחק הזה. הוא נערך לכבוד ניקולה ואורגן היטב. זו היתה דוגמה טובה לאיך צריך להתייחס לשחקן כמוהו".

 

- אתם אוהבים לשחק לאט, מכבי רצה. איזה קצב נראה?

"אני לא בטוח שאנחנו רוצים לשחק לאט, אנחנו לא אוהדים של משחק מסוג כזה. אני חושב שההגנה שלנו תכריע איזה קצב יהיה. אם נשמור כמו שאנחנו רוצים, נשלוט בקצב. אם לא, מכבי תעשה מה שהיא רוצה. המפתח יהיה בהגנת המעבר. נצטרך לעצור את קרלוס ארויו, ואם נצליח בכך - יהיה לנו סיכוי טוב לנצח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הלפרין באדום
צילום: אלי אלגרט
מומלצים