$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דרמה בארגנטינה: ריבר פלייט במבחנים

קבוצת הפאר, שתמיד שיחקה בליגה הבכירה, תילחם על חייה. קילמס ירדה, גם חימנסיה והורקאן ייאבקו על כרטיס

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.06.11 - 01:41
אוהדי ריבר, בדרך לירידה היסטורית? (gettyimages)

האפשרות עמדה באוויר בשתי העונות האחרונות, אבל כמעט אף אחד בארגנטינה לא האמין שזה באמת יקרה. ריבר פלייט, שמעולם לא ירדה לליגת המשנה, תיאלץ להיאבק על מקומה בליגת הבכירה במשחקי מבחן.

הלבנים-אדומים, תחת הדרכתו של חואן חוסה לופס, סיימו את העונה בהפסד 2:1 ללאנוס, שקבע כי ישחקו על מקומם מול יריבה מליגת המשנה. רומרו (30) כבש לאורחים ולאמלה איזן עבור ריבר (47), אבל בדקה ה-90 הרשית דיאס את שער הניצחון של לאנוס והדהים את המיז'ונריוס.

ריבר, הקבוצה שזכתה ביותר אליפויות ארגנטינה מכל קבוצה אחרת (33), היא אחת משלוש קבוצות שמעולם לא ירדו לליגת המשנה. השתיים האחרות הן אינדפנדיינטה ובוקה ג'וניורס, שגם הן לא עברו חיים קלים במיוחד העונה.

בעוד ולס סארספילד כבר הבטיחה במחזור הקודם את זכייתה באליפות, קילמס (1:0 לאולימפו) הבטיחה את ירידתה וחימנסיה לה פלאטה (2:2 מול בוקה) תתמודד על מקומה בליגה הבכירה מול הורקאן, שהובסה 5:1 על ידי אינדפנדיינטה. המפסידה תרד ישירות והמנצחת תשחק מול סן מרטין או אוניון.

ריבר פלייט סיימה את עונת הקלאוסורה הנוכחית במרכז הטבלה, אבל תשחק מול בלגראנו נגד הירידה (22 ו-26 ביוני) בגלל שיטת הירידות המורכבת הנהוגה בארגנטינה. במולדת הטנגו והאסאדו נוהגים לחשב את ממוצע הנקודות למשחק של כל קבוצה על פני השלוש השנים האחרונות כאשר נועלת אותה טבלה יורדת אוטומטית, השתיים שלפניה משחקות האחת נגד רעותה והרביעית מהסוף (ריבר) מתמודדת מול קבוצה מליגת המשנה.