$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אדוארדו לובוס סיכם ל-3 שנים בהפועל ת"א

לאדומים נמאס להמתין לתשובתו של דלה איינוגבה, הצ'ילאני ירוויח 250 אלף דולר בעונה לאחר שדרור קשטן נתן אור ירוק לצרפו. טביב יחתום על העסקה, כעת דרושה גם חתימתו של הראל לרכש השני הקיץ

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  18.06.11 - 22:05
לובוס, יש מחליף לאניימה (gettyimages)
לובוס, יש מחליף לאניימה (gettyimages)

השוער הצ'ילאני אדוארדו לובוס סיכם לשלוש השנים הבאות בהפועל תל אביב וישתכר בארץ 250 אלף דולרים בעונה. כפי שכבר פורסם כאן באתר, האדומים הציבו בפני שוער בני יהודה, דלה איינוגבה, אולטימטום להשיב להצעתם ומשהתעכב החליטו ללכת על הדרום אמריקני.

לובוס (30, 1.86 מ') הוא שחקן חופשי ששיחק עד לאחרונה במדי אוניון אספניולה מהליגה הצ'ילאנית וקושר להפועל ת"א באמצעות סוכנו באנדי ארויו. הוא היה האופציה המועדפת על מאמן השוערים הקודם גבי בורשטיין בתקופת אלי גוטמן, כאשר החלו חשוב על מחליף לווינסנט אניימה בין הקורות.

צירופו של השחקן התאפשר לאחר שדרור קשטן נתן אור ירוק להחתימו. מעבר לחתימה על העסקה של אלי טביב, שלא צפוי להערים קשיים, דרושה כמובן גם חתימתו של מוני הראל.

לובוס, ששיחק בצעירותו במדי הנבחרת הצעירה של צ'ילה בגביע העולם עד גיל 20 שנערך בארגנטינה, החל את דרכו המקצענית במדי קולו קולו. בהמשך עבר לאאודקס איטליאנו ואף שיחק מספר עונות במדי קריליה סובטוב הרוסית, בטרם חזר לארצו. הוא הרכש השני של האדומים הקיץ, לאחר שמחמוד עבאס מהפועל אשקלון כבר עבר.