שתף קטע נבחר

גמר ליברטאדורס: 0:0 בין פניארול לסנטוס

אלופת דרום אמריקה החדשה תיקבע בגומלין בשבוע הבא בברזיל. דייגו פורלאן ו-50 אלף אוהדים אורוגוואים ראו שער של אלונסו נפסל (86), גם ניימאר וחבריו מברזיל לא מצאו את הרשת

ההכרעה עוברת לברזיל. פניארול וסנטוס נפרדו לפנות בוקר (ה') בתיקו 0:0 בגמר הראשון של גביע ליברטאדורס וכעת 90 הדקות בגומלין, בשבוע הבא בפקאמבו, יהיו אלו שיקבעו מי תהיה אלופת דרום אמריקה החדשה.

 

 

50 אלף צופים, ביניהם חלוץ אתלטיקו מדריד, דייגו פורלאן, ניסו לדחוף את פניארול לניצחון, במטרה להתקרב לזכייה שישית במפעל בתולדות הקבוצה האורוגוואית.


דייגו אלונסו כובש, השופט ראה נבדל ופסל (צילום: AFP)

 

בדקה ה-86 הקהל בצהוב-שחור נכנס לאקסטזה, אבל לשניות ספורות, עד

שהשער של דייגו אלונסו נפסל, בטענה לנבדל. גם ניימאר בן ה-19 והאורחים מברזיל הגיעו להזדמנויות, אבל סנטוס לא הצליחה גם היא להכניע את השוער המקומי, סבסטיאן סוסה.

 

"ברור שבמשחק הבית רצינו וקיווינו לעשות צעד שייתן לנו יתרון לקראת הגומלין, אבל לא הצלחנו. למרות זאת, הכל פתוח לקראת המשחק השני, הקבוצה הזו השיגה לאורך כל הדרך תוצאות טובות מחוץ למונטבידאו", סיכם דייגו אגירה, מאמן פניארול.


ניימאר הגיע למצבים, אבל גם הוא לא מצא את הרשת (צילום: AP)

 

מאמן סנטוס, מוריסי רמאליו, כעס על הכרטיס הצהוב שנשלף במחצית הראשונה לעברו של ניימאר, בטענה להתחזות ברחבה: "השופט לא היה צריך להוציא לו כרטיס, הוא היה צריך לראות שהוא נפל כשניסה לבעוט למרות שלא עשו עליו עבירה. ביקשתי מאלאנו שידבר עם ניימאר וירגיע אותו. חששתי שהוא יורחק, תארו לכם איזה נזק היה נגרם לו במקרה כזה".

 

על התוצאה אמר המאמן: "היא טובה לנו ובסך הכל צודקת. קשה מאוד להשיג תיקו במגרש הזה. ידענו שאנחנו לא יכולים להסתכל עליהם מנהלים את המשחק והיו לנו גם הזדמנויות".

 

סנטוס, שרוצה לזכות בתואר שלישי בתולדותיה וראשון מאז השניים עם פלה בשנים 1962 ו-1963, תארח את הגמר השני, שייערך בלילה בין רביעי לחמישי בשבוע הבא. המשחק ייערך באיצטדיון 'פקאמבו' בסאו פאולו (38,000 מקומות), אשר שייך לעירייה ובו משחקת קורינתיאנס בדרך כלל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פניארול מול סנטוס, הלילה
צילום: AFP
מומלצים