$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"הלחץ על מסי אדיר, הגיבוי יהיה היגוואין"

מאמן ארגנטינה סרחיו באטיסטה מוכן למקרה שליאו לא יתפקד? "אני חושב שהוא יהיה טוב מאוד, זו תכנית ב'"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  15.06.11 - 22:27
מסי, מכינים לו גיבוי (gettyimages)
מסי, מכינים לו גיבוי (gettyimages)

"אם נראה שמסי לא מגיע, הרעיון הוא שמישהו יתפוס את מקומו", גילה מאמן נבחרת ארגנטינה סרחיו באטיסטה, שגם חשף את תכנית המגירה שלו: "יש לנו חלוץ מרכזי כמו היגוואין ואנחנו מאמנים אותו שלא יהיה רק חלוץ ברחבה, אלא שיזוז קצת. הוא הגיבוי שלנו".
  • מה-1 ביולי: שידורים ישירים מהקופה אמריקה ב-5LIVE+

מה גרם להתבטאות המפתיעה? כנראה שמפלס הלחץ העולה בארגנטינה, שתארח את הקופה אמריקה בין 1 ל-24 ביולי. "יש לחץ על כולנו, אבל הלחץ על מסי הוא אדיר כי הוא השחקן הטוב בעולם וכולם מסתכלים עליו בציפיה", הסביר באטיסטה. "באימונים הוא טוב ולכן אני רגוע. הוא מרגיש נוח בתבנית הקבוצתית שלנו והוא יהיה טוב מאוד. הוא יראה שהוא הטוב בעולם".

ארגנטינה, המארחת את הטורניר בפעם הראשונה מאז 1987, תפתח את משחקיה במסגרת בית 1 ב-1 ביולי מול בוליביה בלה פלאטה, כאשר לאחר מכן תתמודד מול קולומביה וקוסטה ריקה, שהחליפה בתפקיד הנבחרת האורחת את יפן. עוד לפני הקופה אמריקה תתמודד האלביסלסטה מול אלבניה במשחק הכנה עם הסגל הבכיר, שכולל בינתיים 26 שחקנים ויקוצץ בהמשך ל-23.

הסגל המורחב (3 ינופו)
שוערים: מריאנו אנדוחאר, חואן פאבלו קאריסו, סרחיו רומרו.

הגנה: חבייר סאנטי, ניקולאס בורדיסו, אסיקיאל גראיי, גבי מיליטו, לוסיאנו מונסון, ניקולאס פארחה, מרכוס רוחו, פאבלו סבאלטה.

קישור: אבר באנגה, לוקאס ביגליה, אסטבן קמביאסו, חבייר מסצ'ראנו, פרננדו גאגו, אנחל די מריה, אנסו פרס, דייגו ואלרי, חבייר פאסטורה.

התקפה: דייגו מיליטו, ליונל מסי, אסיקיאל לאבסי, סרחיו אגוארו, קרלוס טבס, גונסאלו היגוואין.