$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עד גיל 21: נבחרת ספרד ניצחה 0:2 את צ'כיה

החבורה של לואיס מייה נהנתה מצמד שערים של אדריאן והעפילה לפסגת בית ב'. רק 0:0 לאנגליה עם אוקראינה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  15.06.11 - 23:50
אדריאן. יופי של צמד (gettyimages)

נבחרת ספרד הצעירה רשמה הערב (רביעי) את ניצחון הבכורה שלה בטורניר אליפות אירופה עד גיל 21 כאשר ניצחה 0:2 את צ'כיה. בעקבות התוצאה הספרדים עלו לראשות בית ב' וגם נותרו שם לאחר שאנגליה סיימה גם את משחקה השני בתיקו, 0:0 מול אוקראינה.

ספרד-צ'כיה 0:2
מאמן 'הלה רוחיטה' לואיס מייה למעשה ביצע שינוי אחד מההרכב שסיים ב-1:1 מול אנגליה במחזור הפתיחה, כאשר איקר מוניאין מבילבאו החליף את ז'פרן המאכזב באגף שמאל של ההתקפה.

משחק הנעת הכדור של ספרד היה הפעם הרבה יותר אפקטיבי: בדקה ה-27 חואן מאטה המצויין מצא בכדור עומק את אדריאן שלא התקשה להכניע את ואצ'ליק. חלוץ אתלטיקו מדריד, שירד השנה עם דפורטיבו לליגה השנייה, חגג בהמשך עם צמד. שתי דקות אחרי ההפסקה הוא קיבל כדור בתוך הרחבה, ביצע הטעייה לאונדריי מאזוך הבלם הצ'כי וירה כדור שטוח לפינה הנגדית. 0:2, סוף סיפור

אנגליה-אוקראינה 0:0
במשחק המאוחר של הערב פגשה אנגליה את אוקראינה, אך למרות שהיתה עדיפה הרשת של היריבה לא זזה. כזכור למרות שסיימו ב-1:1 עם ספרד במשחק הפתיחה החבורה של סטיוארט פירס היתה רחוקה מלהרשים והפעם המאמן החליט לתת צ'אנס בהרכב לג'ק רודוול מאברטון. נבחרת 3 האריות בעטה 9 פעמים למסגרת של אנטון קניבולוטסקי, אך הדיוק היה חסר ושוב הבריטים יוצאים מאוכזבים.

לאחר שני מחזורים ספרד מדורגת בראש הבית עם 4 נקודות, צ'כיה שנייה (3 נק'), אנגליה רק שלישית (2 נק') ואוקראינה אחרונה (1). בסיבוב האחרון תפגוש ספרד את אוקראינה בידיעה כי היא תעפיל לחצי הגמר אם לא תפסיד, ואילו הצ'כים והאנגלים ייפגשו לקרב ישיר על המקום הנוסף בין 4 האחרונות.