שתף קטע נבחר

גיא פניני: "כאן יצמח עומרי כספי הבא"

פורוורד מכבי תל אביב ויו"ר הקבוצה שמעון מזרחי השתתפו באירוע חלוקת פרסים לקבוצות הנוער של המועדון. פניני: "לא מצפה לנו עונה קלה, אך אני סומך על הצוות המקצועי"

בזמן שצסק"א מוסקבה ומונטפסקי סיינה עדיין נאבקות על התארים ומשחקות כדורסל, מכבי תל אביב התפנתה הערב (ד') לדברים אחרים.

 

 

מאות ילדים השתתפו אחר הצהריים בטקס סיום העונה של בית הספר לכדורסל של אלופת המדינה ומחזיקת הגביע בהדר יוסף. נציג השחקנים באירוע היה גיא פניני, כשלצידו הגיע יו"ר המועדון שמעון מזרחי, והשניים חילקו גביעים לילדים המצטיינים מקבוצות הגיל השונות של האגודה.

 

פניני, מצאצאי מחלקת הנוער של המועדון, אמר במהלך האירוע: "זה כיף גדול להגיע לכאן ולחלק פרסים. גם אני גדלתי במכבי ואין לי ספק שמכל הילדים שנמצאים כאן יצמח איזה עומרי כספי וגדולים אחרים". הפורוורד המשיך ואמר: "לא יהיה לנו קל בעונה הבאה, אבל אני סומך על הצוות שיבנה סגל רחב וייאפשר לנו להגיע לכל משחק בשיא המוכנות, פיזית ומנטלית".

 

מזרחי הוסיף: "זה אירוע מרחיב לב. הדבר היחידי שאני מצר עליו זה שאין לנו מספיק מתקנים לכל הילדים. תמיד טיפחנו את מחלקות הילדים, הנוער והנערים והחוק הרוסי לא שינה כלום מבחינה זו, כי תמיד היו לנו שני שחקנים ישראלים על המגרש". בנוגע לעונה הבאה אמר היו"ר: "אנחנו עדין בממלכת הרכבת הקבוצה, כשתגיע העת נצא ונודיע שהקבוצה מושלמת". 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שמעון מזרחי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים