$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"ורמוט ושכטר ייצאו לגרמניה. מצפה לשחרור"

סוכנם של השניים רונן קצב הודיע כי הם לא מחכים לאישור לצאת לקייזרסלאוטרן: "גילי ואיתי לא רוצים להיגרר לעימותים משפטיים. יש להם סעיפי שחרור וגם מר טביב מודע לכך. תפקידם בהפועל הסתיים"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  15.06.11 - 18:55
ורמוט ושכטר. לא מחכים לאישור
ורמוט ושכטר. לא מחכים לאישור

יום בא ויום הולך ולנושא גילי ורמוט ואיתי שכטר אין עדיין פתרון. הבעיה היא שבשבוע הבא יחלו כבר הכנותיה של קייזרסלאוטרן לעונה הבאה והדבר האחרון ששני השחקנים רוצים זה להישאר תקועים בארץ. סוכנם של השניים, רונן קצב, שיחרר היום (רביעי) הודעה ובה הוא קורא לשחרורם המיידי של השניים מהפועל תל אביב, או ליתר דיוק, מאלי טביב. נכון לעכשיו, הבעלים מסרב לאשר להם לצאת ולהצטרף לקבוצתם החדשה, אך נראה שזה לא יעצור בעדם.

"ורמוט ושכטר סיימו את תפקידם בהפועל ת"א", אמר קצב, "לשניהם יש סעיפי שחרור כתובים ומסוכמים בחוזה וברצונם, אחרי כל מה שנתנו למועדון, לצאת לאירופה. אני מצפה ממר אלי טביב לשחררם מיידית".

"מוני הראל, שכבר חתם על השחרור, מודע לסעיפים אלה וגם טביב אחרי הפגישה אתמול במשרדו של עו"ד אפרים ברק. לכן הוא מתבקש לחתום ללא דיחוי על שחרור השחקנים. איתי וגיל אוהבים את המועדון ואין להם רצון להוביל את העניין לעימותים משפטיים".

"השחקנים ייצאו בצאת שבת לגרמניה להצטרף לקבוצתם החדשה ורוצים בהזדמנות זו להודות לאוהדים ולמועדון האדום על התקופה הנהדרת ביחד".