$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ססק: כל כדורגלן יהיה מתוסכל ללא תארים

קשר ארסנל שנמצא בביקור מולדת בספרד שלח רמז עבה לגבי עתידו. הוא הוסיף: "זה לא תלוי רק בשחקן אלא גם במועדונים. אני לא רוצה להרוס את הרגעים השמחים בארסנל"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  15.06.11 - 13:53
פברגאס. ינחת בקאמפ נואו בסוף? (gettyimages)
פברגאס. ינחת בקאמפ נואו בסוף? (gettyimages)

בכל קיץ הסאגה הזו נראית כמו דז'ה וו מעיק, אבל נראה שבסופו של דבר ססק פברגאס ינחת בברצלונה, השאלה הגדולה היא רק מתי? בינתיים, קשרה של ארסנל ממשיך להתבטא בנוגע לקטאלונים, בייחוד כשבשבוע האחרון הוא בילה במולדתו, ספרד.

  • החל מה-1 ביולי: שידורים ישירים מהקופה אמריקה ב-5LIVE+ ובאתר
  • סערה בארגנטינה: מסי אירגן מסיבות מין ואלכוהול
  • "אתם צריכים לשאול את ארסן ונגר לגביי", אמר כוכב התותחנים וזרק רמז עבה לגבי רצונו, "זה מתסכל לא לזכות בתארים עבור כל שחקן בעולם אבל אני מאמין שמתישהו נזכה. לגבי המעבר שלי? ונגר הוא הבוס ואתם צריכים לשאול אותו". כידוע, הקבוצה הלונדונית לא זכתה בתואר כבר שש עונות לעומת בארסה שב-3 השנים האחרונות, זכתה בשלוש אליפויות ושני גביעי אירופה.

    "אין החלטות כרגע, לא הכל תלוי בשחקן אלא גם במועדונים. הקיץ הקודם היה כל כך קשה בשבילי ואני לא רוצה לעבור את זה שוב", המשיך ססק שגדל בקבוצת הנוער של בארסה, "אני לא יכול להגיד משהו על ארסנל אחרי שאני שם כבר שמונה שנים כי זה יכול להרוס הכל אחרי הרבה רגעים של שמחה שם. בכל מקרה אני בחופשה ולא חושב על כדורגל".

    "לכל אחד יש צורת פירוש משלו ולכן אם אני אעזוב את הקבוצה, אני אדבר רק אז ולא לפני", סיכם פברגאס. אז מה יהיה? קשה לדעת. זה יכולה להיות העברה הגדולה של הקיץ, אך אל תתפלאו אם הוא יישאר במדי התותחנים בשנים הבאות.